شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل ساماندهی بحران ناشی از نرخ خرید پنبه از کشاورزان تقدیر کرد

جهانگیرزاده در پیامی از عملکرد وزیر جهاد کشاورزی در راستای مدیریت و ساماندهی سریع و عاجل بحران ناشی از نرخ خرید پنبه از کشاورزان تقدیرکرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84036
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل ساماندهی بحران ناشی از نرخ خرید پنبه از کشاورزان تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی طی پیامی از اقدام وزیر جهاد کشاورزی در راستای مدیریت و ساماندهی سریع و عاجل بحران ناشی از نرخ خرید پنبه از کشاورزان تقدیرکرد.

متن پیام به شرح زیر است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای دکتر ساداتی نژاد

وزیر محترم جهاد کشاورزی

با سلام و تحیات وافره، خدا را شاکر هستم از اینکه اعتماد مجلس انقلابی به جنابعالی بعنوان یک شخصیت جهادی و انقلابی و در راس وزارت جهادکشاورزی به ثمر نشست و درایت هوشمندانه جنابعالی در قضیه بحران پیش آمده در زمینه پنبه کاران دشت مغان و خداآفرین و ورود به موقع و حمایت قاطع، سریع و همه جانبه از کشاورزان و تولیدکنندگان این محصول استراتژیک از سوی جنابعالی، باعث شد یاس و نگرانی ها در دل این جهادگران عرصه تولید به امیدواری و نشاط تبدیل و اعتماد و اعتقاد عامه مردم این خطه به دولت کریمه و انقلابی حضرت آیت الله دکتر رئیسی دوچندان گردد.

بی شک اگر دست یاریگر دولت انقلابی بویژه تدابیر ارزشمند و هوشمندانه حضرتعالی در مدیریت و ساماندهی سریع و عاجل بحران ناشی از نرخ خرید پنبه کشاورزان نبود، امروز دامنه این بحران در سالهای آتی و در دراز مدت، علاوه بر آسیب های اجتماعی اثرات و هزینه های زیانبار اقتصادی را برای کشور ایجاد می کرد.

اینجانب به نمایندگی از مردم خطه زرخیز دشت مغان و همینطور پنبه کاران عزیز کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را به محضر جنابعالی ابلاغ و اعلام نموده و توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مشکلات معلمان حل خواهد شد
دنبال کنید

و من الله التوفیق

عباس جهانگیرزاده

نائب رئیس کمسیون کشاورزی مجلس

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi