جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر دادگستری مشکلات مردم خراسان جنوبی را بررسی کرد

به گزارش کرونا، وزیر دادگستری که حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه را در این سفر یک روزه همراهی می‌کند، با برپایی نشست صمیمی از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات برخی از شهروندان قرار گرفت. در این نشست صمیمی تعدادی زیادی از مردم با حضور در سالن اجتماعات اداره کل تعزیرات حکومتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84033
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

وزیر دادگستری مشکلات مردم خراسان جنوبی را بررسی کرد

به گزارش کرونا، وزیر دادگستری که حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه را در این سفر یک روزه همراهی می‌کند، با برپایی نشست صمیمی از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات برخی از شهروندان قرار گرفت.

در این نشست صمیمی تعدادی زیادی از مردم با حضور در سالن اجتماعات اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی به صورت انفرادی با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری دیدار و گفت و گو کردند و مسایل و مشکلات خود را با وی درمیان گذاشتند.

رییس قوه قضاییه صبح پنجشنبه ۱۹ آبان با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسوولان قضایی استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خراسان جنوبی، تولیدکنندگان، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استان و بعداز ظهر هم دیدار با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری و شورای قضایی استان از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی است.

همچنین در جریان این سفر، ۱۹ نفر از مسئولان شورای عالی قوه قضاییه به تعدادی از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی سفر می‌کنند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi