شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محسنی‌اژه‌ای: معیار قوه قضائیه برای برخورد با آشوبگران حق و قانون است

به گزارش کرونا، حجت الاسلام غلامحسین اژه‌ای صبح پنج شنبه در جمع کارکنان و قضات خراسان جنوبی اظهار داشت: باید خداوند را شکر کنیم که در یک جایگاه حقوقی و برای امنیت جامعه و گرفتن حق مظلوم و صلح و سازش و … به مردم ایران خدمت رسانی می‌کنیم. رئیس قوه قضائیه با تأکید بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84030
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

محسنی‌اژه‌ای: معیار قوه قضائیه برای برخورد با آشوبگران حق و قانون است

به گزارش کرونا، حجت الاسلام غلامحسین اژه‌ای صبح پنج شنبه در جمع کارکنان و قضات خراسان جنوبی اظهار داشت: باید خداوند را شکر کنیم که در یک جایگاه حقوقی و برای امنیت جامعه و گرفتن حق مظلوم و صلح و سازش و … به مردم ایران خدمت رسانی می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه خدمت به مردم ایران یک شکر واقعی نیاز دارد، بیان کرد: اگر خدای نکرده غفلت کرده و شئونات قاضی و … را مراعات نکردیم خسارت زیادی برای مردم، انقلاب و کشور به وجود خواهد آمد.

دشمن از ضعف ما بهره می‌گیرد

اژه‌ای با اشاره به التهابات ۵۰ روز اخیر گفت: دشمن از ضعف‌های داخلی بهره گرفته و برای بسیاری از افراد شناختن حق و باطل را سخت کرده است، گفت: دشمن جای ظالم و مظلوم و حق و باطل را تغییر داده و ضعف‌های داخل کشور را بسیار بزرگ نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با بازی کردن با افکار و عمومی و یک جنگ روانی استفاده کند و با خیال خود حرکت رو به جلوی انقلاب را متوقف کند.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه دشمن در قالب یک جنگ ترکیبی این اقدامات را انجام می‌دهد، بیان کرد: باید از همین شرایط نیز فرصت آفرینی کرده و ایراد و اشکالات خود را شناسایی کرده و بر طرف کنیم.

اژه‌ای با اشاره به اینکه اگر ضعف خود را بر طرف کنیم این اغتشاشات تبدیل به فرصت می‌شود، گفت: نباید بگذاریم دشمن با یک چهره فریبکارانه در ذهن جوانان اثر منفی بگذارد و واقعیت‌ها را تحریف کند.

فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد
دنبال کنید

دو دیدگاه در مورد برخورد با آشوب‌های اخیر

وی با بیان اینکه دو مطالبه در مورد مسائل اخیر و اغتشاشات وجود دارد، اظهار کرد: از یک طرف عده‌ای در بخش‌های مختلف مطالبه برخورد سریع و اشد مجازات برای اغتشاشگران را دارند و برخی می‌خواهد همه آزاد شده و با رأفت با آنان برخورد شود.

رئیس قوه قضائیه با معیار قرار دادن قانون و عدل و به دور از احساسات با این موضوع برخورد خواهد کرد، افزود: ما در این زمینه با دقت و با سرعت عمل خواهیم کرد.

وی گفت: با هر کس امنیت مردم را بر هم زده و تیغ بر روی مردم و حتی پلیس کشیده است طبق قانون برخورد خواهیم شد وگرنه مسئول خواهیم بود.

اژه‌ای با بیان اینکه رفتارهای خشن با پلیس و چادر از سر ناموس مردم کشیدن قابل اغماض نیست، یادآور شد: در برخورد با هر کس با جریان‌های تابلو دار انقلاب ارتباط داشته و با همکاری آنان اقدام به براندازی کرده کوتاهی نخواهیم کرد.

ارفاقات قانونی برای افراد پشیمانِ فریب خورده

وی با بیان اینکه اما اگر کسی واقعاً فریب خورده و دست به جنایت نزده است از ارفاقات قانونی برخوردار خواهد شد، ادامه داد: خیلی‌ها ابراز پشیمانی کرده و جنایتی مرتکب نشده‌اند که شیوه برخورد با آنان متفاوت است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات قضات و … گفت: نهایت تلاش خود را برای حل این مشکلات خواهیم شد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi