جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کمبود فضای آموزشی از مشکلات اصلی استان است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به افتتاح مدرسه روستای سایه خوش به همت کانون کانون کارشناسان دادگستری استان تهران گفت:کمبود فضای آموزشی از مشکلات اصلی استان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84006
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

کمبود فضای آموزشی از مشکلات اصلی استان است

منصور آرامی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، اظهار داشت: استان هرمزگان در حوزه زیرساخت های بهداشتی و آموزشی با کمبود های فراوانی مواجه است و در مناطق محروم این استان این کمبود های بیشتر و محسوس تر است.

وی افزود: بسیاری از مدارس در استان هرمزگان به صورت دو شیفته اداره می شوند و در مناطق روستایی فضای آموزشی پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست همچنین کمبود امکانات ورزشی و تفریحی در شهرهای مختلف استان نیز یکی دیگر از چالش های بزرگ منطقه است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز مدارس و درمانگاه های استان و محرومیت زدایی از استان هرمزگان اقدام مبارکی است که می تواند قبار محرومیت را از چهره مردم مقاوم،صبور و عزیز استان پاک کند که شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند و باتوجه به ظرفیت های طبیعی و علمی استان نیازمند توجه بیشتر هستند.

رضا علیپور رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان دادگستری استان تهران نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش محرومیت زدایی توسط کانون کارشناسان گفت: طی چهارسال با استفاده از منابع داخلی کانون حاصل از درآمد کارشناسان ۳ مدرسته در استان های گلستان،سیستان بلوچستان و هرمزگان با اعتباری حدود ۲۰۲ میلیارد ریال ساخته شده است و اخیرا نیز پروژه ساخت مدرسه شش کلاسه سایه خوش از توابع بخش مهران شهرستان بندر لبنگه  به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: سایه خوش و بخشی از منطقه مهران شهرستان بندرلنگه در ۳ زلزله بزرگ بالای ۶ ریشتر در ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ تخریب کامل شد و خوشبختانه مدرسه آن طی سه ماه و نیم بهسازی و آماده بهره برداری شد./

نشست با وزیر ورزش و جوانان؛ پیگیر حل مشکل حوزه ورزش شهرستان های شاهین دژ و تکاب
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi