پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ امکانات پزشکی برای بیمارستان های زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده امکانات پزشکی برای بیمارستان های زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون اخذ و اختصاص داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83943
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اخذ امکانات پزشکی برای بیمارستان های زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:با تلاش های انجام شده احداث کارخانه لیچینگ کلید خورده است و با این اتفاق قریب به ۵۰۰ الی ۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند و در بازه ۲۴ ماهه نیز تکمیل می شود.

وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده مجوز جذب خرید خدمات برای کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و همچنین استان سیستان و بلوچستان به میزان ۲۷۰۰ نفر اخذ شد که از این تعداد ۷۰۰ نفر سهمیه دانشگاه فرهنگیان است و در تکمیل ظرفیت جذب دانشگاه می شوند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز چندین خانه بهداشت و یک پایگاه اورژانس احداث شده است و تجهیزات پزشکی مناسبی هم به بیمارستان های حوزه انتخابیه اختصاص پیدا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: با پیگیری های انجام شد از سوی وزارت بهداشت تعدادی پزشک و کادر درمان به بیمارستان های حوزه انتخابیه اضافه شده است و برخی از تجهیزات همچون ام آر آی و … را قول دادند تا ماه آینده در اختیار بیمارستان های حوزه انتخابیه دهند.

وی گفت: تعدادی مدرسه در شهرهای مختلف حوزه انتخابیه در حال ساخت است و تجهیزاتی هم برای مدارس شهرستان های حوزه انتخابیه اخذ و اختصاص داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi