جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سهم ادارات گچساران در استفاده از چاه‌های غیرمجاز چقدر است؟/ وجود ۷۳۹ حلقه چاه

سید معصوم افضلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای استفاده منابع آب سطحی و زیر زمینی دشت های گچساران پروانه بهره برداری برای استفاده از آنها صادر شده است. وی بیان کرد: در مناطق مختلف گچساران ۷۳۹ حلقه چاه مجاز و غیر مجاز وجود دارد‌. رئیس امور آب گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83888
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

سهم ادارات گچساران در استفاده از چاه‌های غیرمجاز چقدر است؟/ وجود ۷۳۹ حلقه چاه

سید معصوم افضلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای استفاده منابع آب سطحی و زیر زمینی دشت های گچساران پروانه بهره برداری برای استفاده از آنها صادر شده است.

وی بیان کرد: در مناطق مختلف گچساران ۷۳۹ حلقه چاه مجاز و غیر مجاز وجود دارد‌.

رئیس امور آب گچساران تصریح کرد: از این میزان چاه آب در شهرستان ۵۸۲ حلقه چاه مجاز و ۱۵۷ مورد غیر مجاز است.

افضلی عنوان کرد: در دشتهای لیشتر ۱۸۹ حلقه چاه مجاز و ۶۹ غیر مجاز، امام زاده جعفر ۳۱۵ چاه مجاز و ۶۷ غیر مجاز، چهاربیشه ۴۳ چاه مجاز و ۸ مورد غیر مجاز، خیرآباد ۲۴ چاه مجاز و ۳ حلقه چاه غیرمجاز، دشت سرپری ۱۱ چاه مجاز و ۱۰ مورد غیر مجاز وجود دارد.

وی گفت: با توجه به تعداد محدودهای مطالعاتی گچساران که ۵ دشت اعم از لیشتر، چهاربیشه، امام زاده جعفر، خیرآباد و سرپری _ شاه بهرام می باشد این شهرستان کمترین چاه غیرمجاز را در کهگیلویه و بویراحمد دارد که این امر با تلاش پرسنل امور آب صورت گرفته است.

رئیس امور آب گچساران خاطرنشان کرد: کل پروانه های بهره برداری که پس از انقلاب در این شهرستان صادر شده ۷۲۲ مورد بوده که از این تعداد ۱۴۰ مورد آن حفر انجام نشده است.

افضلی عنوان کرد: از تعداد حلقه چاه های غیر مجاز در گچساران ۶۵ چاه مربوط به ادارات و حدود ۸۰ حلقه چاه نیز مربوط به خدمات، کشاورزی و صنعت است.

وی افزود: برخی چاه های غیر مجاز اعم از ۲۳ حلقه مربوط به شرکت نفت، آب و فاضلاب ۱۳ حلقه، شهرداری ۱۰ حلقه، کشاورزی ۵ حلقه و امور آب و فاضلاب ۵ حلقه است.

برگزاری پویش «بوی ماه مدرسه» از 14 فروردین
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi