جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرقت میلیاردی تعمیرکاران قلابی از منازل مردم در اصفهان

به گزارش کرونا از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم به ویژه منازل نیمه‌ساز در شهر بهارستان اصفهان، موضوع شناسایی سارق یا سارقان این سرقت‌ها در دستور کار ویژه مأموران کلانتری این شهر قرار گرفت. وی افزود:در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83786
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

سرقت میلیاردی تعمیرکاران قلابی از منازل مردم در اصفهان

به گزارش کرونا از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم به ویژه منازل نیمه‌ساز در شهر بهارستان اصفهان، موضوع شناسایی سارق یا سارقان این سرقت‌ها در دستور کار ویژه مأموران کلانتری این شهر قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در پوشش تعمیرکار تأسیسات ساختمانی اعتماد شهروندان را به خود جلب کرده و پس از وارد شدن در منازل مردم از اقلام موجود تصویربرداری برداشته و سپس در غیاب ساکنان قفل منازل را تخریب و اقدام به سرقت اموال موجود در آن را سرقت می‌کردند.

بساطی بیان کرد: سرانجام مأموران با گشت‌زنی‌های هدفمند و هوشمندانه خود اعضای باندی که اقدام به این سرقت‌های می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرقت میلیاردی تعمیرکاران قلابی از منازل مردم در اصفهان 3

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اعضای باند مذکور را ۳ نفر عنوان کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه بسیار زیادی شامل دوچرخه، موتورسیکلت، شیرآلات ساختمانی، لوازم خانگی از قبیل جارو برقی، هود و سینک کشف شده که ارزش این اقلام برابر ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان بالغ بر ۳ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: از شهروندان ساکن در شهر بهارستان که منازل آن‌ها طی چند ماهه اخیر مورد دستبرد قرار گرفته می‌خواهیم برای پیگیری پرونده شکایت خود و شناسایی اموال مسروقه کشف شده به کلانتری این شهر مراجعه کنند.

بساطی همچنین به طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها به صورت مستمر اجرا می‌شود تا این مکان‌ها از لوث وجود معتادان و موادفروشان پاک شده و فضایی امن و آرام و بدون دغدغه برای شهروندان فراهم آید و در این خصوص از شهروندان انتظار داریم که در اجرای هرچه بهتر این طرح به ما کمک کنند.

پیش‌بینی بارش ۵ تا ۴۰ میلی متری باران با ورود اولین سامانه بارشی به کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi