جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انبارهای شالی‌کوبی مملو از برنج تولید شده کشاورزان است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انبارهای شالی‌کوبی کشاورزان پر از برنج تولید شده کشاورز است، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که کشاورزان بدون حمایت دولت، نهاده‌ها، سم و کود را چندین برابر قیمت تهیه و محصول تولید کردند، هیچ توجهی به محصول تولیدی کشاورز نمی‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83756
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

انبارهای شالی‌کوبی مملو از برنج تولید شده کشاورزان است

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به بازدید خود از انبارهای شالی کوبی برنج، عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان مرحله اول و دوم برداشت برنج در سطح کشور به پایان رسیده و برنج پرمحصول و کیفی، چرا هیچ اقدامی برای خرید محصول شالی‌کاران صورت نمی‌گیرد.

رئیس فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشاورز محصول خود را با خون دل تولید می‌کنند اما در سایه بی تدبیری مسئولان انبارهای شالی کوبی کشاورزان پر از محصول تولید شده کشاورزان است، آیا تشویق کشاورزان برای تولید اینگونه است.

وی اضافه کرد: متأسفانه در این شرایط اقتصادی برنج با کیفیت شالی کار ۴ ماه است که در انبار مانده، آقای رئیس جمهور و آقای وزیر جهاد کشاورزی کجایی هستید؟

حاجی پور تصریح کرد: با این وضعیت، شنیده‌ها حاکی از این است که دولتمردان به دنبال واردات نیز هستند، در حالیکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخل، دولت تا زمان خرید محصول از کشاورز نباید چنین رویه‌ای داشته باشد، در حالیکه سازمان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید برای خرید از کشاورز وارد عمل شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این شرایط سخت اقتصادی که کشاورزان بدون حمایت دولت، نهاده‌ها، سم و کود را چندین برابر قیمت تهیه و محصول تولید کردند، امروز به محصول آن‌ها بی اعتنایی می‌شود و دولت هیچ برنامه‌ای برای خرید محصول از شالی کار ندارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمام انبارهای شالی کوبی استان مازندران و استا‌های شمالی پر از برنج تولید شده کشاورزان است، چرا رئیس جمهور، وزیر صمت و وزیر جهاد کشاورزی به داد تولیدکنندگان و کشاورزان نمی‎رسد./

اختصاص اعتبار برای طرح بزرگراه بوشهر - دیر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi