جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فاز یک بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین با تزریق بودجه لازم تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم قزوین در جریان سفر یک روزه معاون توسعه وزارت بهداشت به قزوین و همچنین بازدید از پروژه بزرگ بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی قزوین بر لزوم تسریع در پرداخت اعتبارات پروژه‌های درمانی استان به ویژه ابرپروژه ۷۰۰ تختخوابی تاکید و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83753
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

فاز یک بیمارستان 700 تخت خوابی قزوین با تزریق بودجه لازم تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تیم همراه با دعوت فاطمه محمدبیگی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان امروز در سفر یک روزه به استان قزوین در حال بازدید از روند اجرای پروژه های بیمارستانی استان قزوین هستند.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در جریان بازدید از پروژه بزرگ بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی قزوین بر لزوم تسریع در پرداخت اعتبارات پروژه‌های درمانی استان به ویژه ابرپروژه ۷۰۰ تختخوابی تاکید و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

وی افزود: به دلیل اهمیت این پروژه فازبندی شده و ان شاءالله با تزریق بودجه لازم فاز یک آن تا دو سال آینده با حدود ۳۰۰ تخت بیمارستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدبیگی در این سفر یک روزه همچنین از پروژه های بیمارستان الحاقی قدس، الحاقی شهید رجایی، بیمارستان ۲۲ بهمن و ساختمان جدید این بیمارستان و بیمارستان شهدای آبیک بازدید خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi