پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت برای رفسنجان و انار

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با تلاش هایی که انجام گرفت چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت برای رفسنجان و انار احداث شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83744
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

ساخت چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت برای رفسنجان و انار

حسین جلالی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهرستان رفسنجان از لحاظ امکانات پزشکی وضعیت مطلوبی ندارد که وزارت بهداشت باید نگاه ویژه خود را به حل مشکل این بیمارستان معطوف کند.

وی افزود: بنابراین با پیگیری های انجام شده اکنون یک دستگاه ام آر آی برای بیمارستان رفسنجان اخذ، نصب و راه اندازی شد و همین موضوع باعث تا حدودی مشکل بیماران برطرف شود همچنین کمبود پزشک متخصص هم در بیمارستان ملموس است و رایزنی هایی صورت گرفته تا این مهم نیز حل شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: در این دوسال اخیر امکانات پزشکی برای مراکز درمانی اخذ و تحویل آنها داده شد همچنین تعدادی مراکز جامع سلامت و خانه بهداشت نیز در حوزه انتخابیه احداث و یا در حال ساخت هستند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با توجه به سیل اخیر در شهرستان رفسنجان بسیاری از راه های روستایی و شهری تخریب شدند لذا منتظر هستیم تا بودجه سیل زدگی اخذ و ترمیم و اصلاح جاده ها در دستور کار قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi