جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماندگاری و تثبیت یادمان ها و ارزش های دفاع مقدس در اولویت قرار گیرد

به گزارش کرونا زارعی کوشا امروز شنبه (۱۴ آبان) در جلسه راهیان نور استان در سالن شهدای گمنام استانداری گفت: کردستان در بحث راهیان نور هم نقش میزبان و هم نقش اعزام کننده زائران را دارد و این مسئولیت استان را دو چندان می کند. وی ضمن اشاره به لزوم کار فرهنگی قوی برای زنده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83712
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۹

به گزارش کرونا زارعی کوشا امروز شنبه (۱۴ آبان) در جلسه راهیان نور استان در سالن شهدای گمنام استانداری گفت: کردستان در بحث راهیان نور هم نقش میزبان و هم نقش اعزام کننده زائران را دارد و این مسئولیت استان را دو چندان می کند.

وی ضمن اشاره به لزوم کار فرهنگی قوی برای زنده نگه داشتن ارزش های دوران دفاع مقدس افزود: یک وظیفه معنوی متوجه ما می باشد و باید نقش استان کردستان در جنگ تحمیلی نشان داده شود. استاندار کردستان بیان کرد: ما اسطوره های بزرگی از دوران جنگ داریم اما به خوبی به این اسطوره ها در کارهای فرهنگی و هنری پرداخته نشده است اما در کشورهای دیگر برخی از فرهنگ ها به دنبال اسطوره سازی برای خود هستند.

وی، برای تدوین برنامه هایی در راستای نگهداری یادمان ها و زائر سراهای استان و همچنین بودجه برای این اماکن، دستور داد و گفت: نگهداری و تجهیز یادمان ها و زائر سراها در برنامه های استان دیده و پیش بینی شود.

زارعی کوشا فعالیت در زمینه نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس را باقیات صالحات نامید و از مسئولین استان خواست تا به طور جدی پیگیر مسائل در این حوزه باشند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi