جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از دستخط مقام معظم رهبری توسط مخبر در بشاگرد

به گزارش کرونا محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر امروز در بازدید از روستاهای محروم بشاگرد،‌ از دست خط مقام معظم رهبری رونمایی کرد. رهبر معظم انقلاب در این دستخط فرموده اند: «بسم الله الرحمن الرحیم از پیشرفت بشاگرد و هر نقطه کشور احساس سرافرازی می کنم و جُبه (پیشانی) شکر نعمت الهی بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83706
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

کرونا :

رونمایی از دستخط مقام معظم رهبری توسط مخبر در بشاگرد

به گزارش کرونا محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر امروز در بازدید از روستاهای محروم بشاگرد،‌ از دست خط مقام معظم رهبری رونمایی کرد.

رهبر معظم انقلاب در این دستخط فرموده اند: «بسم الله الرحمن الرحیم از پیشرفت بشاگرد و هر نقطه کشور احساس سرافرازی می کنم و جُبه (پیشانی) شکر نعمت الهی بر خاک می گذارم. رحمت خدا بر مرحوم والی و دیگر خدمتگزاران آن خطه، هر چه می توانید تلاش کنید که آبادانی را کامل و سراسری کنید.»

معاون اول رییس جمهور پیش از حضور در این منطقه، با مردم روستای دره شهر به صورت چهره به چهره دیدار کرد و پای درد دل آنها نشست.

رونمایی از دستخط مقام معظم رهبری توسط مخبر در بشاگرد

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به این روستا بر مزار شهید حسین عالی زاده حضور یافت و به مقام شامخ شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد و مردم روستای دره شهر نیز با شعارهای انقلابی از معاون اول رییس جمهور استقبال کردند.

رونمایی از دستخط مقام معظم رهبری توسط مخبر در بشاگرد

مخبر سپس در روستای ناشکی از دیگر روستاهای شهرستان بشاگرد حضور یافت و ضمن بازدید از کلاس درس دانش آموزان، در جریان کاستی ها و مشکلات مردم و دانش آموزان این روستا قرار گرفت.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi