چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در تشییع شهدای حرم شاهچراغ حماسه آفریدند/ عملیات گسترده رسانه‌های معاند علیه انقلاب اسلامی

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم اعطای احکام مسئولین و دبیران کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ استان گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع شهدای تروریستی حرم مطهر شاهچراغ حماسه آفریدند. نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان در دوران جنگ به طور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83574
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در تشییع شهدای حرم شاهچراغ حماسه آفریدند/ عملیات گسترده رسانه‌های معاند علیه انقلاب اسلامی

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم اعطای احکام مسئولین و دبیران کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ استان گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع شهدای تروریستی حرم مطهر شاهچراغ حماسه آفریدند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان در دوران جنگ به طور ویژه در میدان جهاد باشکوه حضور پیدا کردند و از خاک و ناموس و عزت و استقلال کشور دفاع کردند.

وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امروز هم پا به پا و در کنار انقلاب هستند، گفت: بعد از جنگ کارهای خوبی در سطح استان انجام شد، و داستان‌ها، خاطرات، مطالب و کتاب‌های خوبی نوشته شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولین کنگره شهدای استان سال ۹۵ پرشور و باشکوه برگزار شد و دومین کنگره شهدا که سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد هم این چنین است، عنوان کرد: مردم، علاقمند به شهدا هستند و یاد و خاطره شهدا موجب زنده شدن ارزش‌هایی است که دشمن در تلاش برای تغییر آن است.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر کشور و فتنه ‌افروزی‌های رسانه‌های معاند بیان کرد: این جریانی که با هدایت ضدانقلاب و گروهای تجزیه‌طلب به کف خیابان می‌آیند روشن است اگر بر جامعه حاکم شود جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و خانواده شهدا که برای عزت این کشور فرزندشان را هدیه کردند در نگاه این افراد و گروه‌ها محاکمه می‌شوند که چرا برای دفاع از انقلاب و کشور به میدان آمدند.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: شهیدی که در نگاه ما یک ارزش است از نگاه آنها مجرم است و مقوله شهادت، حجاب، مبارزه با آمریکا و اسرائیل که ارزش است به یک ضد ارزش تبدیل می‌شود، لذا باید مرتب یاد و خاطره شهدا در مدارس و دانشگاه و سایر حوزه‌ها با هر شکل و ابزاری زنده نگه داشته شود.

رئیس آب و فاضلاب شهری گچساران منصوب شد
دنبال کنید

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌های دشمن در حوزه گسترده‌ای در حال عملیات علیه ایران اسلامی هستند، گفت: در شیراز زنان و مردان و کودکان بی‌گناه به دست عناصر داعش به خاک و خون کشیده شدند و خود داعشی‌ها این جنایت را بر عهده گرفتند و گفتند که کار آنها است اما رسانه‌های معاند می‌گویند کار حکومت است.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه دشمنان ما واقعا احمق هستند، گفت: اگر مقصر حکومت است پس جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، جنایت‌ها و توطئه‌ها و دسیسه‌های قبل و بعد از انقلاب کار کیست؟ عده‌ای از تناقض‌گویی خجالت نمی‌کشند و تنها به فکر اهداف پلیدشان هستند.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر کنگره ملی شهدای استان گفت: روزگاری که این عزیزان زنده بودند خود، کمک کار انقلاب بودند و امروز ارواح طیبه شهدا در کنار انقلاب هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi