جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف کالاهای قاچاق به ارزش۴ میلیاردی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ “ارسلان خادمیان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند. وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۰ خودروی حامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83559
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

کشف کالاهای قاچاق به ارزش۴ میلیاردی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ “ارسلان خادمیان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۰ خودروی حامل قاچاق شامل ۳ دستگاه وانت پراید، ۲ دستگاه وانت پیکان، ۲ دستگاه وانت نیسان و ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی های مذکور ۹ دستگاه کولر گازی، ۲ دستگاه یخچال فریزر، ۷۰۰ بسته مواد خوراکی، ۳۵۰ ثوب لباس و .. قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودرو ها دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi