چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر بهداشت پاسخگو کمبود بیمارستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان باشد

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: وزیر بهداشت پاسخگو مشکلات و کمبودهای بیمارستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان باشد اگرچه تذکری هم اخیرا به آقای وزیر در این رابطه داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83544
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

وزیر بهداشت پاسخگو کمبود بیمارستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان باشد

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به عملکرد نامطلوب وزارت بهداشت در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: انتقادات جدی در موضوع بهداشت و درمان حوزه انتخابیه وجود و در حقیقت عملکرد وزیر بهداشت را در این باره مطلوب نمی بینیم اگرچه تذکری هم اخیرا به آقای وزیر داده شد؛ بنابراین وزیر بهداشت باید پاسخگو باشد.

وی افزود: باید گفته شود که شهر جدید مهستان حتی یک تخت بیمارستان ندارد و درخواست هایی برای رفع این مشکل داده ایم اما اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: همچنین بیمارستان شهرستان طالقان نیمه تمام رها شده است و اشکالاتی دارد که به آن رسیدگی نشده است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: کمبود پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی از دیگر مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه است که برای رفع این مشکلات اقدام اساسی از سوی وزارت بهداشت انجام نمی شود همچنین بیمارستان شهرستان چهارباغ هم دارای اشکالات جدی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi