پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ریزش مجدد ساختمان متروپل از لحاظ قضایی کارشناسی می‌شود

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: موضوع ریزش مجدد ساختمان در حال تخریب متروپل آبادان که هفته گذشته باعث مرگ یکی از شهروندان این شهرستان شد، به کارشناسان ارجاع شده است. به گزارش کرونا، علی دهقانی اظهار کرد: بلافاصله پس از این حادثه پرونده در دادسرا تشکیل و دادستان عمومی و انقلاب آبادان دستورات لازم را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83517
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

ریزش مجدد ساختمان متروپل از لحاظ قضایی کارشناسی می‌شود

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: موضوع ریزش مجدد ساختمان در حال تخریب متروپل آبادان که هفته گذشته باعث مرگ یکی از شهروندان این شهرستان شد، به کارشناسان ارجاع شده است.


متروپل

به گزارش کرونا، علی دهقانی اظهار کرد: بلافاصله پس از این حادثه پرونده در دادسرا تشکیل و دادستان عمومی و انقلاب آبادان دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی صادر کرد.

وی با بیان اینکه طبق قرارداد صورت گرفته، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) مسئولیت تخریب این سازه را به عهده دارد، افزود: بر اساس تحقیقات اولیه و با وجود نصب علائم هشدار دهنده از سوی این قرارگاه اما خانمی به هویت «سحر. ک» سرنشین خودروی تیبا از این محل عبور و به علت اصابت قطعاتی از سنگ ناشی از ریزش سازه، فوت کرده است.

دهقانی گفت: با تشکیل پرونده اولیه توسط بازپرس کشیک، مراتب به منظور اظهارنظر کارشناسی به سازمان نظام مهندسی، اداره کل فنی و شهرسازی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان و به کارشناس حوادث اعلام و ارجاع شد تا با قید فوریت نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi