جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در بقاع شاخص کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت:در جریان حوادث تلخ کشور، تعدادی از نیروهای خدوم و فداکار انتظامی و نیروهای بسیجی مظلومانه به شهادت رسیدند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در آستانه اربعین شهادت این عزیزان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83499
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در بقاع شاخص کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت:در جریان حوادث تلخ کشور، تعدادی از نیروهای خدوم و فداکار انتظامی و نیروهای بسیجی مظلومانه به شهادت رسیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در آستانه اربعین شهادت این عزیزان و تسکین دل بازماندگان، در شامگاه دوازدهم آبان بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی را به صورت سراسری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار کند.

وی با بیان اینکه تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مرثیه‌خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم تحت عنوان «عزت، اقتدار، امنیت» است، گفت: مردم ایران اسلامی در فتنه‌های گوناگون ثابت کرده‌اند که با بصیرت و شناخت کامل از توطئه دشمنان قسم خورده نظام، از انقلاب خود حمایت کرده و اجازه نمی‌دهند آسیبی به این کشور وارد شود.

نصیرالاسلامی عنوان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان عزت، اقتدار و امنیت در شهر یاسوج به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع)  شهر یاسوج و سخنرانی سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنی و بدخواهی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پایانی ندارد و این بصیرت و شناخت مردم و پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه است که می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را خنثی کند.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در آستانه یوم الله ۱۳ آبان از تمامی ،خدام، امنا، واقفین ، کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و آحاد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که یادآور حوادث مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی است شرکت کنند.

مشکل اصلی جهاد کشاورزی چاروسا چیست؟
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi