پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد منتظر خبرهای خوب رفاهی باشند

به گزارش کرونا از یاسوج، علی سینایی با اشاره به برنامه های حوزه تعاون و رفاه، توجه ویژه به ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان استان را از اولویت های مهم کاری خود برشمرد و گفت: ایجاد انگیزه و توجه به نیروهای خلاق در جهت تحقق اهداف سازمانی، از اهمیت  بالایی برخوردار است. وی، تصریح کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83493
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد منتظر خبرهای خوب رفاهی باشند

به گزارش کرونا از یاسوج، علی سینایی با اشاره به برنامه های حوزه تعاون و رفاه، توجه ویژه به ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان استان را از اولویت های مهم کاری خود برشمرد و گفت: ایجاد انگیزه و توجه به نیروهای خلاق در جهت تحقق اهداف سازمانی، از اهمیت  بالایی برخوردار است.

وی، تصریح کرد: انگیزش، یکی از ابزارهای مهم در کارآمدی کارکنان و خلق محیط کاری مثبت و اجرای موفقیت آمیز برنامه‌های پیش بینی شده است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

رئیس اداره تعاون ،رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه خدمات رفاهی بهتر از جمله در مرکز رفاهی مشهد،تهران وشیراز در نظر گرفته شده است.

سینایی، از رایزنی و تعامل با بانک‌های استان برای ارائه تسهیلات  مناسب به فرهنگیان خبرداد وگفت: بزودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi