شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم نوشهر در تامین آب شرب با معضل جدی مواجه هستند/وزارت نیرو در مدیریت این بخش ناکارآمد عمل کرده است

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس، با بیان اینکه مردم نوشهر در تامین آب شرب با معضل جدی مواجه هستند گفت: سوالم از وزیر نیرو در این مورد سرجای خود باقی است چرا که متاسفانه مدیریت این وزارتخانه در تامین آب شرب مورد نیاز مردم این منطقه ناکارآمد بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83490
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مردم نوشهر در تامین آب شرب با معضل جدی مواجه هستند/وزارت نیرو در مدیریت این بخش ناکارآمد عمل کرده است

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به مشکل جدی تامین آب شرب در نوشهر، گفت: هفته گذشته به همراه فرماندار نوشهر بازدیدی از روستاهای شرق این شهر و دهیاری‌های مختلف این منطقه داشتیم.

 نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: شاید این موضوع غیرقابل باور باشد که یکی از معضلات جدی که نوشهر و شرق این شهر را همچون غرب حوزه انتخابیه‌ام تهدید می‌کند، تامین آب شرب است.

وی تصریح کرد: بنده وقتی تصویر سطل محتوی آبی که مردم این منطقه از مخازن آب پر کرده بودند را دیدم به قدری کدر بود که نه تنها برای مصرف به عنوان آب شرب مناسب نبود بلکه برای سایر مصارف نیز قابل استفاده نبود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری این موضوع از طریق مسئولان مربوطه هستیم و جلساتی نیز برگزار کردیم تا برای رفع آن اقدام جدی صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: البته سوالم از وزیر نیرو در این مورد سرجای خود باقی است چرا که متاسفانه مدیریت این وزارتخانه در تامین آب شرب مورد نیاز مردم این منطقه ناکارآمد بوده کرده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi