جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم بهمئی برای «خوب» های خود گل کاشتند

به گزارش کرونا از یاسوج دقایقی پیش شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ وارد شهرستان بهمئی زادگاه خود شدند. مردم شهرستان بهمئی که از نخستین ساعات صبح امروز منتظر ورود فرزندان خود به این شهرستان بودند و در ورودی شهر بهمئی از شهیدان «امید و هوشنگ خوب» استقبال کردند. جمعیت شهرستان بهمئی بالغ بر ۵۰ هزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

مردم بهمئی برای «خوب» های خود گل کاشتند

به گزارش کرونا از یاسوج دقایقی پیش شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ وارد شهرستان بهمئی زادگاه خود شدند.

مردم شهرستان بهمئی که از نخستین ساعات صبح امروز منتظر ورود فرزندان خود به این شهرستان بودند و در ورودی شهر بهمئی از شهیدان «امید و هوشنگ خوب» استقبال کردند.

جمعیت شهرستان بهمئی بالغ بر ۵۰ هزار نفر است، امروز مسیر تشییع دو شهید این شهرستان به گونه‌ای مملو از جمعیت بود که گویی انگار احدی در خانه نمانده و همه مردم سراسیمه خود را به خیابان رساندند تا در مراسم تشییع شهیدان «امید و هوشنگ خوب» شرکت کنند.

 

مردم بهمئی برای «خوب» های خود گل کاشتند 6

مردم بهمئی برای «خوب» های خود گل کاشتند 7

مردم بهمئی برای «خوب» های خود گل کاشتند 8

مردم بهمئی برای «خوب» های خود گل کاشتند 9

مردم شهرستان بهمئی از دو کبوتر خونین بال این شهرستان که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند به صورت گسترده و بی نظیر استقبال کردند.

برخی از مردم نیز با در دست داشتن شاخه گل، تمثال امام راحل و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهدا به خیل عظیم جمعیت پیوسته‌اند تا پیکر پاک شهدای شاهچراغ به جایگاه ابدی شان بدرقه کنند.

مردم بهمئی امروز همه با هم و یکصدا و با فریادهایی کوبنده شعارهایی همچون « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» سر دادند و این پیام را به تمامی تروریست‌های داعشی و هم پیمانانشان رساندند که مردم ایران زیر بیرق اهل بیت علیم السلام و شهیدان تا آخرین قطره خونشان در میدان مبارزه هستند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi