جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد امام جمعه یاسوج از بودجه‌های فرهنگی/ ته مانده‌ها را برای فرهنگ می‌گذارند!

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در آیین رونمایی از سند مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه کسانی که در تهیه برش استانی سند مهندسی فرهنگی در استان تلاش کردند به ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می‌کنم همچنین حوزه استانداری زحمات زیادی را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83367
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

انتقاد امام جمعه یاسوج از بودجه‌های فرهنگی/ ته مانده‌ها را برای فرهنگ می‌گذارند!

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در آیین رونمایی از سند مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه کسانی که در تهیه برش استانی سند مهندسی فرهنگی در استان تلاش کردند به ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می‌کنم همچنین حوزه استانداری زحمات زیادی را برای این کار متقبل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان ما استانی نوپا بوده و به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیار خوبی در آن انجام شده است گفت: این استان مستحق حمایت‌های هرچه بیشتر دولت است در دوران دفاع مقدس بیشترین حضور در جبهه و بیشترین تعداد شهید به نسبت جمعیت و وسعت از آن استان ما بوده است در انتخابات ها و در دیگر صحنه ها و عرصه های ملی و مذهبی نیز استان ما از رتبه های یک تا سه کشور بوده است.

وی افزود: مردم خدمات انقلاب را هم به خوبی می بینند و قدردان آن هستند اما عده ای در وسط میدان حرف‌هایی می‌زنند که اینها در مقابل نظام جمهوری اسلامی عددی نیستند و به قدری شجره طیبه انقلاب اسلامی ریشه دوانده که اینها نمی‌توانند برای آن مشکل ایجاد کنند زیرا مردم پای ارزش ها هستند و دستاوردهای انقلاب را پاس می دارند.

حسینی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اولویت همه مسائل کشور را فرهنگ دانستند اما می‌بینیم که در میدان مسئولان ما کمتر کاری انجام می‌دهند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد پول ها را در جاهای دیگر خرج می‌کنند و اگر چیزی باقی مانده آن را برای فرهنگ می‌گذارند.

توصیه شهید چرامی به حجاب بانوان و مطیع بودن برادران به اوامر امام و رهبری+تصاویر
دنبال کنید

وی تاکید کرد: این یک اشتباه بزرگ است خیلی جاها ساخت و ساز کردیم اما این ساخت و سازها از بین رفتند ولی فرهنگ هیچگاه از بین نمی رود و نمی‌توان حتی با موشک و بمب اتم آن را از بین برد.

وی یادآور شد: احساس می‌کنیم به حوزه فرهنگی توجه زیادی شده به طور کلی مسائل فرهنگی مغفول واقع گردیده چرا نباید مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجرا شود آسیب‌های اجتماعی بسیاری وجود دارد طلاق و خودکشی که باید فکری برای آنها کرد.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از کارها را با هزینه کردن می‌توان انجام داد و یادآور شد: باید مناسب و با اهداف انقلاب هزینه فرهنگی کنیم جهانی فکر کنیم تا جهانی عمل کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi