جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اجتماع عظم دانش‌آموزان شیرازی در حرم شاهچراغ/ ابوذر روحی سرود “رفیق شهیدم” را اجرا می‌کند

به گزارش کرونا، پاسدار عباس توانا ، با بیان اینکه اجرای سرود رفیق شهیدم در شیراز برگزار می‌شود، از اجتماع دانش آموزان شیرازی بیاد شهدای دانش آموز به همراه خانواده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در حرم مطهر شاهچراغ خبر داد. مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس افرود: این اجتماع عظیم روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83361
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

کرونا :

اجتماع عظم دانش‌آموزان شیرازی در حرم شاهچراغ/ ابوذر روحی سرود “رفیق شهیدم” را اجرا می‌کند

به گزارش کرونا، پاسدار عباس توانا ، با بیان اینکه اجرای سرود رفیق شهیدم در شیراز برگزار می‌شود، از اجتماع دانش آموزان شیرازی بیاد شهدای دانش آموز به همراه خانواده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در حرم مطهر شاهچراغ خبر داد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان فارس افرود: این اجتماع عظیم روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه با حضور حامد سلطانی و حاج ابوذر روحی برگزار می‌شود که در این برنامه آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اداره کل آموزش و پرورش فارس و سازمان بسیج دانش آموزی این استان همکاری و مشارکت دارند.

غروب چهارشنبه چهارم آبان ماه، همزمان با رسای زیبای اذان و نماز مغرب و عشاء حرم مطهر شاهچراغ (ع)، صدای شلیک گلوله، ترس و اضطراب، خون و شهادت و غم اندوه و سوزناک. همچون خیلی از حوادث و اتفاقات پیش آمده در کشور برای مردمان این سرزمین بزرگ و عزیز، غم انگیز و ناراحت کننده، دیدن پیکرهای به خون غلطیده و افراد مجروح شده در حرم شاهچراغ (ع)، حال هر بیننده‌ای را منقلب می‌کرد چرا که در آن فضای روحانی بوی خون پیچیده بود.

در این حادثه فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افراد بیگناه را به رگبار بست. این عملیات تروریستی در مجموع ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم از زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بر جای گذاشت.

روز شنبه مردم ولایتمدار شیراز و همیشه در صحنه استان فارس در یک تشییع جنازه‌ای کم نظیر، با اشک و بغض و آه فراوان فرزندان این سرزمین را روی دست‌های خود تشییع کردند و بار دیگر نشان دادند که دست از آرمان‌های والای انقلاب و شهدای گرانقدر ایران اسلامی برنخواهند داشت.

اختصاص زمین برای ساخت مسکن های طرح نهضت ملی در شهرستان اسفراین
دنبال کنید

دیروز هشتم آبان‌ماه نیز مردم سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی و زوار احمدبن موسی (ع) با امامت آیت الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، بر پیکرهای ۶ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) نماز خواندند و آن‌ها را راهی خانه ابدی خود کردند و به خاک سپردند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi