جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر تامین اعتبار برای احداث زیرگذر نجف آباد/ فعالیت 15 شهرک صنعتی در نجف آباد

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت: تلاش هایی در حال انجام است تا اعتبار لازم برای ساخت زیرگذر نجف آباد تامین شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83333
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیر تامین اعتبار برای احداث زیرگذر نجف آباد/ فعالیت 15 شهرک صنعتی در نجف آباد

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده عملیات اجرایی طرح نهضت مسکن ملی در حوزه انتخابیه شروع شد و اکنون حدود ۶۵۰ واحد مسکونی در نجف آباد در حال ساخت است و همچنین ۷۵۰ واحد مسکونی نیز در تیران در دست احداث است.

وی افزود: زمین این واحدهای مسکونی از سوی وزارت راه و شهرسازی تهیه شد که اقدام بسیار خوبی بوده و امیدواریم این واحدهای مسکونی سریعا ساخته شوند تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس بیان کرد: برای ساخت زیرگذر نجف آباد پیگیری مستمری صورت گرفت اما در حال حاضر با مشکل اعتبار روبه رو شده است و همچنین در مسیر این زیرگذر نیر لوله آب و گاز وجود دارد که بابد دستگاه های اجرایی همکاری کنند تا این موضوع حل شود.

ابوترابی اظهار کرد: در موضوع اشتغال نیز ۱۵ شهرک صنعتی در شهرستان نجف آباد فعال هستند و خوشبختانه مردم منطقه مشغول به کار هستند و سامانه کاریابی نیز طراحی شده تا اینکه مردم درخواست خود را ثبت و کار استخدام آنها در این شهرک ها انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi