جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مجمع نمایندگان تهران به موضوع آب تهران ورود خواهد کرد

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه اینکه مجمع نمایندگان استان تهران به موضوع آب تهران ورود خواهد کرد، گفت: همچنین باید برای هدررفت آب در مسیر توزیع فکری اساسی شود و شبکه توزیع اصلاح و ترمیم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83330
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

مجمع نمایندگان تهران به موضوع آب تهران ورود خواهد کرد

غلامحسین رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به مواجه شدن شهر تهران با کمبود و بحران آب، گفت: از آنجا که ایران جزو کشورهای خشک است رو به رو شدن با بحران آب چندان دور از انتظار نبود اما با این وجود در مصرف زیاده‌روی کرده و الگوی مصرف مشخصی نداریم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تصفیه‌خانه تهران باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود چراکه دراین صورت مشکل آب تهران تا حدود قابل‌ملاحظه‌ای حل خواهد شد، ادامه داد: اگر دستگاه‌های دولتی توانایی اجرای تصفیه‌خانه را ندارند با توجه به ارزش‌افزوده آب‌های تصفیه شده برای استفاده در بخش‌های کشاورزی، صنعت و فضای سبز، شرایط  را برای مشارکت بخش خصوصی فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان تهران به موضوع آب تهران ورود خواهد کرد و به‌ویژه راه‌اندازی تصفیه‌خانه را پیگیری می‌کنیم، افزود: همچنین باید برای هدررفت آب در مسیر توزیع فکری اساسی شود و شبکه توزیع اصلاح و ترمیم کرد.

رضوانی بیان کرد: در اکثر نقاط جهان آب آشامیدنی از آب شستشو و دیگر مصارف جدا است چراکه آب تصفیه شده هزینه بالایی برای کشور به همراه دارد و نباید آن را صرف شستشو و دیگر مسائل کرد بنابراین ما نیز باید به این سمت برویم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi