پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرستان دیلم برای رفع محرومیت نیاز به کار و اقدام جهادی دارد

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات شهرستان دیلم گفت: شهرستان دیلم برای رفع محرومیت نیاز به کار و اقدام جهادی دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83303
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

شهرستان دیلم برای رفع محرومیت نیاز به کار و اقدام جهادی دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات شهرستان دیلم با محکوم کردن جنایات تروریستی در شاه چراغ شیراز با اشاره به اینکه کشور در شرایط حساس قرار گرفته است گفت: گروهک تروریستی داعش در سایه ناامنی‌های ایجاد شده توسط اغتشاشگران دست به جنایت خونین در حرم حضرت شاه چراغ علیه‌السلام می‌زند، با این وجود عده‌ای خودفروخته و سرسپرده آل‌سعود و آل یهود می‌خواهند با عملیات رسانه‌ای اذهان را منحرف کنند.

وی افزود: در حال حاضر از سوی دشمنان یک پروژه برنامه‌ریزی شده دقیق و همه جانبه در حال اجرا است که ربطی به مطالبات مردم ندارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه دشمنان از نارضایتی مردم سوءاستفاده می‌کنند، بیان کرد: فتنه‌های زیادی از اول انقلاب داشتیم و هر چه نظام موفقیت بیشتری داشته باشد استکبار جهانی فشار بیشتری می‌آورد و با وارد آوردن فشارهای معیشتی و اقتصادی می‌خواهند مردم را دچار تردید کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون همین مردم نظام را حفظ کرده‌اند و پای نظام ایستاده‌اند، به ویژه مردم این منطقه که همیشه پشت نظام بوده‌اند باید مطالبات آنان محقق شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه سطح زندگی مردم در شهرها و روستاها ارتقا یافته است اظهار داشت: در نظام اسلامی هزینه‌های زیادی شده و سطح زندگی مردم با قبل قابل مقایسه نیست ولی توسعه متوازن صورت نگرفته است.

قطعه ۳ محور فیروزآباد - کوار تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌‎رسد
دنبال کنید

جمیری با نامناسب دانستن وضعیت شهرها و روستاهای شمال استان افزود: شرایط زیرساختی و طرح‌های عمرانی دیلم و گناوه به مراتب از مرکز و جنوب استان بوشهر ضعیف‌تر است.

وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای اجرای طرح‌های عمرانی در نقاط محروم خاطر نشان کرد: در کنار منابع اعتباری استانی، نفت، بنیاد مسکن و قیر رایگان، با تلاش استاندار و کمک نمایندگان مجلس، بودجه مناسبی از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی برای استان در نظر گرفته شده است.

جمیری با بیان اینکه برای شهرستان دیلم سهم خیلی خوبی از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت اختصاص یافته است تصریح کرد: این اعتبارات باید پرداخت و طرح‌های مورد نظر عملیاتی شود.

نماینده بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس خاطر نشان کرد: شهرستان دیلم برای رفع محرومیت نیاز به کار و اقدام جهادی دارد.

وی دسته‌بندی مسائل و مشکلات روستاها و نقاط محروم را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر مشکلی که در استان بوشهر به نتیجه نرسید، در سطح کشور پیگیری می‌شود. و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌بندیم.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاخص جمعیتی دیلم را پایین است و به سبب شاخص جمعیتی بودجه مناسبی در این سال‌ها به این شهرستان اختصاص داده نشده است.

وی افزود: باید عزم جدی در بدنه مدیران شهرستان دیلم صورت بگیرد و به سرعت و به موقع از حقوق مردم دفاع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi