پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طریقه ی ساخت صفحه چرخنده ریاضی دوم دبستان

طریقه ی ساخت صفحه چرخنده ریاضی دوم دبستان صفحه چرخنده از جمله وسایل کمک آموزشی است که سطح آموزشی کلاس دوم و سوم را افزایش داده و به میزان قابل توجهی آموزه های ریاضی را برای دانش آموزان این مقطع آسان تر می نماید. به همین علت بسیاری از معلمان تاکید به استفاده از این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83213
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

کرونا :

طریقه ی ساخت صفحه چرخنده ریاضی دوم دبستان

طریقه ی ساخت صفحه چرخنده ریاضی دوم دبستان

صفحه چرخنده از جمله وسایل کمک آموزشی است که سطح آموزشی کلاس دوم و سوم را افزایش داده و به میزان قابل توجهی آموزه های ریاضی را برای دانش آموزان این مقطع آسان تر می نماید. به همین علت بسیاری از معلمان تاکید به استفاده از این ابزار ساده و کاربردی دارند.

برای مقطع دوم ابتدایی صفحه چرخنده از ابزارهای مهم تعلیم بوده و کودک می تواند با استفاده از این صفحات مباحث احتمال را آموخته و مفاهیم دقیقه و ثانیه را به صورت پایه ای یاد بگیرد. طراحی این صفحه ها بسیار ساده بوده و تمامی بچه ها به راحتی قادر به استفاده از آن ها خواهند بود.

صفحه چرخنده ریاضی چیست؟

چرخنده آموزش احتمال

چرخنده ریاضی به وسیله ای گفته می شود که دایره ای شکل بوده و به عنوان یک صفحه بازی که دارای دو عدد عقربه کوچک و بزرگ است مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه چرخنده دارای شش عدد کارت آموزشی دو طرفه است.

در واقع هدف اصلی از طراحی این بازی استفاده آموزشی از صفحات رنگی به منظور تقویت نمودن مفاهیم ریاضی برای دانش آموزان از پایه می باشد. نیاز معلمان و والدین به وسیله ای که بتواند ریاضی را برای دانش آموزان قابل فهم نمایند موجب شد که ایده طراحی صفحه چرخنده شکل گیرد.

علت اهمیت استفاده از صفحه چرخنده چیست؟

صفحه چرخنده به عنوان یک تکنیک آسان ولی بسیار قوی و قدرتمند به منظور آموزش دروس اولیه و پایه ریاضی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه صفحه چرخنده به اشکال آماده در بازار موجود بوده و می توانید این ابزار کاربردی را از فروشگاه اینترنتی ریاضی بازی آریو تهیه نمایید. به علاوه می توانید به راحتی و با استفاده از ابزارهای ساده ای این وسیله را طراحی نموده و بسازید.

طریقه ی ساخت صفحه چرخنده

برای ساخت صفحه چرخنده دو راهکار ساده وجود دارد. در ادامه هر کدام از این روش ها را توضیح خواهیم داد.

روش اول ساخت صفحه چرخنده

برای ساخت صفحه چرخنده به وسایل زیر نیاز داریم:

  • یک جا سی دی
  • چند عدد سی دی
  • مقوای رنگی
  • چسب
  • میخ یا خلال دندان در صورت استفاده
چرخنده» - ریاضی فکر کن! ریاضی فکر کن!

گام اول

در مرحله ی اول روی هر کدام از سی دی ها را با مقواهای رنگی طبق نکات و رنگ بندی موجود در کتاب درسی بپوشایند. برای این کار می توانید از یک چسب مناسب استفاده نمایید. میزان احتمال با سطح کاغذ رنگی مشخص می شود.

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا و بویراحمد
دنبال کنید

گام دوم

در این مرحله یک عقربه را توسط مقوا ساخته و در رأس جا سی قرار دهید. به علاوه می توانید یک میخ یا خلال دندان را روی قسمت نگهدارنده جای سی دی قرار دهید به گونه ای که سر میخ یا خلال دندان خارج از قسمت نگهدارنده قرار گیرد. انتخاب هر کدام از موارد فوق به سلیقه شما بستگی دارد.

روش دوم ساخت صفحه چرخنده

برای ساخت صفحه چرخنده با استفاده از این روش به وسایل زیر نیاز است:

  • یک گیره کاغذ
  • یک خودکار یا مداد
  • یک کپی چاپ شده از Spinner Template for Step 1.8

برای ساخت این صفحه چرخنده عبارت فوق را در گوگل جستجو کرده و از آن یک کپی رنگی بگیرید. سپس بازوی بلند گیره را به دقت و به آرامی باز کرده و نوک مداد را در گیره از طریق حلقه روی مرکز یکی از چرخنده های کپی گرفته شده قرار دهید.

صفحه چرخنده شکل گرفته را به آرامی تنها با تکان دادن انتهای بلند گیره کاغذی امتحان نمایید. چک کنید که صفحه چرخنده به خوبی حرکت می نماید یا خیر. سعی کنید از تمامی زوایا آن را امتحان نمایید تا از درست کار کردن آن اطمینان حاصل کنید.

صفحه چرخنده چگونه کار می کند؟

صفحه چرخنده کلاس دوم به منظور نشان دادن امکان ترکیب شدن رویدادهای جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحات یک ابزار بسیار مناسب و کاربردی برای معرفی ایده شانس و احتمال به دانش آموزان در تمامی سطوح تحصیلی هستند.

با استفاده از این ابزار آموزشی می ‌توان به دانش آموزان کمک کرد که روابط بین الگوهای رنگی چرخان و احتمال مربوط به هر رنگ و حجم آن ها را به راحتی درک نمایند. معلمان قادر خواهند بود که با استفاده از این وسیله دانش آموزان را در خصوص شانس آزمایشات واقعی شرکت داده و در آموزش به طرح احتمالات به آن ها کمک کنند.

خرید صفحه چرخنده

صفحه چرخنده با همان روش هایی که سایر ابزارهای آموزشی به فروش می رسند به مردم عرضه می گردد. به عبارتی دیگر برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه های عرضه کننده لوازم تحریر و یا وسایل کمک آموزشی به صورت حضوری مراجعه نمایید.

با دست‌اندرکاران پرونده هفت‌سنگان سریع‌تر برخورد کنید
دنبال کنید

به علاوه با پیشرفت علم تکنولوژی امکان فراهم شده است که در هر نقطه ایران که باشید بتوانید به فروشگاه‌ های اینترنتی مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در سریع ‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

وب سایت ریاضی بازی آریو از جمله فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه عرضه انواع وسایل آموزشی مشغول به فعالیت بوده و با بهره مندی از تیم متخصص و حرفه ای به سوالات شما همراهان عزیز پاسخ خواهند داد. بدین منظور تنها کافی است که با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت وسایل آموزشی ریاضی

اگر قصد دارید که وسایل آموزشی فرزند خود را با قیمت مناسب از یک فروشگاه معتبر که در این زمینه مشغول به فعالیت است تهیه نمایید می توانید به وب سایت ریاضی بازی آریو مراجعه نمایید. برای اطلاع از قیمت ساعت آموزشی نخست «ریاضی بازی آریو» را در گوگل سرچ نموده و پس از باز کردن نخستین لینک، روی فروشگاه کلیک نمایید.

برای اطلاع از قیمت کوئیزنر و سایر وسایل آموزشی می ‌توانید روی صفحه اصلی از محصول مورد نظر اطلاع پیدا کنید. ریاضی بازی آریو ۷ روز ضمانت بازگشت و اصل بودن کالای خود را به شما داده و تمامی ابزارهای مورد نیاز فرزندان شما را تامین می نماید.

 سخن پایانی

قیمت چوب خط و سایر وسایل آموزشی از جمله مهم ترین عواملی هستند که در خرید این محصولات نقش مهمی ایفا می نمایند. اگر شما نیز عضو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید محصولات آموزشی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نموده و به آموزش و سلامت کودک خود اهمیت می دهید هم اکنون به وبسایت ریاضی بازی آریو مراجعه کرده و از میان طیف وسیع وسایل آموزشی ارائه شده، وسیله مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi