پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد وزیر بهداشت برای حل مشکل کمبود دارو در استان قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس از پیگیری حل مشکل کمبود دارو در این استان از وزیر بهداشت خبر داد و گفت: بر اساس مطالبه جدی که از وزیر بهداشت و معاونان ایشان داشتم مقرر شد به زودی تامین داروهای مورد نیاز استان حل شود و همچنین با متخلفان نیز برخورد جدی صورت گیرد تا شاهد کمبود اقلام دارویی مورد نیاز هم‌ استانی ‌ها نباشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83141
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

قول مساعد وزیر بهداشت برای حل مشکل کمبود دارو در استان قزوین

فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌ و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  از پیگیری حل مشکل کمبود دارو در استان قزوین از وزیر بهداشت خبر داد و گفت: از عین اللهی خواستار ورود جدی دولت برای حل مشکل کمبود دارو، سرم و آنتی‌بیوتیک ها در استان قزوین شدم.

وی افزود: همچنین با معاون غذا و داروی وزارت بهداشت نیز برای تسریع در حل مشکل کمبود دارو گفت و گو کردم تا هر چه سریعتر این مهم انجام شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم برگزاری جلسات مختلف پیگیری در سطح استان برای حل این مسئله و نشست با هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی را از دیگر اقدامات در چند روز گذشته برشمرد.

محمدبیگی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته یادآور شد: بر اساس مطالبه جدی که از وزیر بهداشت و معاونان ایشان داشتم مقرر شد که به زودی تامین داروهای مورد نیاز استان حل شود و همچنین با متخلفان نیز برخورد جدی صورت گیرد تا شاهد کمبود اقلام دارویی مورد نیاز هم‌استانی ‌ها نباشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi