پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعطیلی مدارس ابتدایی شهری و کودکستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ولی موسوی گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان همه مدارس ابتدایی شهری و کودکستانها از روز سه شنبه سوم آبانماه تا پایان هفته جاری تعطیل می باشند. وی افزود: مدارس روستایی در سراسر استان طبق روال عادی مسائل آموزشی را دنبال می کنند و شامل این تعطیلی نیستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83117
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

تعطیلی مدارس ابتدایی شهری و کودکستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ولی موسوی گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان همه مدارس ابتدایی شهری و کودکستانها از روز سه شنبه سوم آبانماه تا پایان هفته جاری تعطیل می باشند.

وی افزود: مدارس روستایی در سراسر استان طبق روال عادی مسائل آموزشی را دنبال می کنند و شامل این تعطیلی نیستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه با آغاز فصل سرما شاهد افزایش مراجعه دانش‌آموزان به مراکز درمانی و بیمارستانی به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا و سرماخودگی هستیم گفت: این تصمیم در راستای سلامت دانش آموزان اتخاذ شده است.

موسوی گفت: همه‌گیری بیماری آنفلوآنزا در کشور نسبت به سال‌های گذشته زودتر آغاز شده و مشاهده می‌شود که بسیاری از افراد به‌ویژه دانش آموزان با علائم سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: با فروکش کردن کرونا در سال جاری و عدم استفاده مردم از ماسک و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi