جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح ساخت جاده میامی _ سنخواست _ بجنورد باید با سرعت بیشتری پیگیری شود

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس در آئین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بهبود جاده‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد و طرح ساخت جاده میامی _ سنخواست _ بجنورد در دستور مصوبات دولت قرارگرفته و باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83048
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

طرح ساخت جاده میامی _ سنخواست _ بجنورد باید با سرعت بیشتری پیگیری شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمد وحیدی ، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی که در محل سالن اجتماعات بانک ملی بجنورد برگزار شد، گفت: راه محور اصلی توسعه است و اگر سایر اجزای توسعه و پیشرفت می‌خواهد شکل بگیرد بدون تردید راه محور اصلی آن است.

وی افزود: پراکندگی مناطق شهری و روستایی اولویت ساخت و بهره‌مندی راه در خراسان شمالی با هدف تسهیل در رفت‌وآمد و زندگی مردم را نشان می‌دهد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: توجه به افزایش ظرفیت هم‌افزا در حوزه راه یکی از مطالبات اصلی است و نهادهای ذی‌ربط این حوزه مانند، پلیس‌راه، شرکت زیرساخت، راهداری باید تعاملات بین بخشی شکل بگیرید.

وحیدی بیان کرد: توجه به خدمت‌رسانی در حوزه راه با عنایت به حجم مسافرین و زائرین عبوری یک اصل مهم در حوزه راهداری است، مجموعه‌های فاصله زیادی دارند و باید کاهش پیدا کند

نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فرصت شغلی و رضایت‌مندی بخشی از دستاوردهای رونق مراکز خدمت‌رسانی جاده‌ای است که امیدواریم سازمان راهداری توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در فصل تخصیص بودجه باید تفاوت بین استان‌ها قائل بشویم و استانی که دارای مناطق کوهستانی است و به لحاظ آب و هوایی سرمای زودرس در آن شاهدیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی به نسبت ظرفیت و گسترده مأموریتی تناسب ندارد.

اجرای صحیح قواتین در کاهش مشکلات اقتصادی نقش موثری دارد
دنبال کنید

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شبکه ارتباطی مرز خراسان شمالی با ترکمنستان و این راه نامناسب است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس با اشاره به شرایط نامناسب مرزهای خراسان شمالی با استان هم‌جوار تصریح کرد: بهبود این جاده‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد و طرح ساخت جاده میامی _ سنخواست _ بجنورد در دستور مصوبات دولت قرارگرفته و باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: شبکه‌ای از راه‌ها در مصوبه سفرمقام معظم رهبری قرار دارد اما متأسفانه متوقف‌شده و باید دوباره احیا و پیگیری شود و البته سهمیه قیر رایگان خراسان شمالی باید افزایش پیدا کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi