سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان برنامه و بودجه خسارات وارده به کشاورزان رفسنجان و انار را پرداخت کند

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: پیگیری هایی برای اخذ بودجه حوادث غیرمترقبه برای کشاورزان حوزه انتخابیه انجام شده است لذا امیدوارم سازمان برنامه و بودجه خسارات وارده به کشاورزان رفسنجان و انار را در اسرع وقت پرداخت کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83024
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

سازمان برنامه و بودجه خسارات وارده به کشاورزان رفسنجان و انار را پرداخت کند

حسین جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های که انجام گرفت و همچنین تدابیری که از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اندیشیده شد داروهای مورد نیاز مردم را تامین کردیم و نگذاشتیم از این بابت نگرانی هایی برای مردم ایجاد شود.

وی افزود: در موضوع نهضت مسکن ملی نیز هیچ اقدام مطلوبی در حوزه انتخابیه انجام نشده است و علی رغم اینکه بارها اعلام کردیم که زمین در شهرستان های رفسنجان و انار وجود دارد تا ساختمان های مناسبی برای مردم احداث شود اما متاسفانه به دلیل بی برنامگی وزارت راه در این زمینه تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است و در حقیقت نهضت ملی مسکن در حوزه انتخابیه تعطیل است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اظهار کرد: در سالهای گذشته برداشت پسته در شهرستان های حوزه انتخابیه حدود ۱۰۰ هزارتن بوده اما در حال حاضر به ۵ هزار تن رسیده و این نیز به دلیل سرمازدگی بوده است و در واقع باغات پسته خشک شده است و متاسفانه پس از این اتفاق هیچ بودجه ای در اختیار کشاورزان قرار نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در ماه های گذشته شاهد سیل ویرانگری در شهرستان رفسنجان بودیم که حدود ۲۰۰ خانه ویران شدند اما دولت بودجه به آنها اختصاص نداده است و علی رغم پیگیری هایی که از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اخد جبران خسارات مورد نظر صورت گرفته است ولی تاکنون موفق به دریافت آن نشده ایم./

رییس جمهور: شعار ساخت چهار میلیون مسکن را محقق می‌کنیم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi