پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

توزیع ۹۰۲ تن آرد یارانه ای خانه پز در روستاهای گچساران و باشت

سید وهاب حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سالجاری ۷۴۰ تن نهاد دامی و ۲۷۶ تن کود شیمیایی برای حمایت از تولیدات کشاورزی و دامپروری به صورت مستمر بین روستاییان و کشاورزان گچساران و باشت توزبع شده است. وی بیان کرد: امسال ۹۰۲ تن آرد یارانه‌ای خانه پز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

توزیع ۹۰۲ تن آرد یارانه ای خانه پز در روستاهای گچساران و باشت

سید وهاب حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سالجاری ۷۴۰ تن نهاد دامی و ۲۷۶ تن کود شیمیایی برای حمایت از تولیدات کشاورزی و دامپروری به صورت مستمر بین روستاییان و کشاورزان گچساران و باشت توزبع شده است.

وی بیان کرد: امسال ۹۰۲ تن آرد یارانه‌ای خانه پز بین مردم مناطق روستایی دو شهرستان توزیع شد.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت تصریح کرد: تعاون روستایی امسال افزون بر ۷۰۷ تن گندم به ارزش ریالی ۷۴ میلیاردو ۷۳۰ میلیون ریال از کشاورزان این دو سهرستان خریداری کرد.

حسینی عنوان کرد: راهبرد اصلی تعاونی روستایی و عشایری گچساران توزیع کالاهای اساسی در این مناطق برای رفاه حال این قشر آسیب پذیر است.

وی گفت: در این دو شهرستان ۳۰ تعاونی تولیدی، کشاورزی و روستایی وجود دارد که تعاونی زنبورداران، مرغداران، باغداران و تعاونی بانوان از عمده‌ترین این تعاونی‌ها است.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت خاطرنشان کرد: این شرکت تعاونی ها شامل ۵ شرکت تعاون روستایی، ۱۴ تعاونی کشاورزی،۲ تعاونی باغداران، ۶ تعاونی تولیدی، ۲ تعاونی منابع طبیعی و آبخیز داری و یک تعاونی زنان است.

حسینی بیان کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر عضو این تعاونی ها هستند.

وی افزود:خرید توافقی محصولات کشاورزی و دامی نیز از دیگر خدمات ارایه شده تعاون روستایی گچساران به کشاورزان و روستاییان است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi