جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برنامه افتتاح پروژه‌ها با مشارکت مردم در دستور کار مسئولان استان و شهرستان‌ قرار گیرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ملایر گفت: برنامه افتتاح پروژه‌ها با مشارکت مردم در دستور کار مسئولان استان و شهرستان‌ قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82899
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

برنامه افتتاح پروژه‌ها با مشارکت مردم در دستور کار مسئولان استان و شهرستان‌ قرار گیرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ملایر ، با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان به دنبال پمپاژ پالس‌های منفی و ناامیدی در جامعه است، گفت: باید اقداماتی انجام دهیم که موجب خوشحالی مردم شود.

وی با اشاره به اینکه هشت پروژه قابل افتتاح در ملایر داریم، افزود: نیاز است برنامه‌ای تدوین شود که تا در ماه‌های آتی این تعداد پروژه به نوبت افتتاح و مردم نیز در افتتاح هر کدام از این پروژه‌ها سهیم باشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر اینکه باید مردم را در افتتاح پروژه‌ها و خدمات دولت سهیم کنیم و مرتب برای آنها خبر خوش داشته باشیم، بیان کرد: تا قبل از دهه فجر، برنامه افتتاح پروژه‌ها با مشارکت مردم در دستور کار مسئولان استان و شهرستان‌ قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار تکمیل چهار بانده محور آورزمان – نهاوند، اجرای هشت زمین چمن مصنوعی روستایی، تعیین تکلیف زمین‌های خالی شهر و سرعت بخشیدن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اجرای طرح تعریض محور ملایر- اسلامشهر آق‌گل به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل سالن‌های ورزشی روستایی نیمه‌کاره شد.

بیگی‌نژاد یادآور شد: در حوزه کشاورزی نیز با توجه به ظرفیت‌های ویژه ملایر، نیاز به جدیت داریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi