شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل صندوق بیمه تأمین اجتماعی برای ورزشکاران باید در اولویت باشد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از رؤسا، قهرمانان، پیشکسوتان و خیرین ورزش یار در خلخال گفت: تشکیل صندوق بیمه تأمین اجتماعی برای ورزشکاران باید در اولویت باشد تا ورزشکاران هم بتوانند بعد از ورزش قهرمانی از مزایایی بیمه بازنشستگی بهره مند شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82876
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تشکیل صندوق بیمه تأمین اجتماعی برای ورزشکاران باید در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ سیدغنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از رؤسا، قهرمانان، پیشکسوتان و خیرین ورزش یار در خلخال گفت: نوع و نحوه برخورد با جوانان امروزی بسیار متفاوت از جوانان نسل گذشته بوده و طرح برخی سخنان مربوط به برخورد دهه شصتی با نسل جوانان امروزی جامعه جای تأسف دارد.

وی، وجود وحدت و انسجام در جامعه را یکی از مؤلفه‌های پیشرفت جوامع اعلام کرد و افزود: تجربه نشان می‌دهد حاشیه‌سازی و وجود تفرقه در بین مسئولان جامعه همواره آن جامعه را از رسیدن به اهداف عالی باز می‌دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه پایگاه اساسی ما جوانان هستند و حوزه ورزش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است، افزود: باید به دنبال برطرف‌کردن شکاف بین نسل‌ها باشیم و توجه به حوزه جوانان مهم و اساسی است و این جوانان سرمایه‌های ما هستند و باید با جوانان ارتباط سیاسی داشته باشیم.

نظری خانقاه در خصوص حمایت از قهرمانان و ورزشکاران اضافه کرد: تشکیل صندوق بیمه تأمین اجتماعی برای ورزشکاران باید در اولویت باشد تا ورزشکاران هم بتوانند بعد از ورزش قهرمانی از مزایایی بیمه بازنشستگی بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش باید به دنبال جذب خیرین ورزش یار باشیم تا بتوانیم بسترهای و زمینه‌های خوبی را برای ورزش فراهم سازیم تا بتوانیم جوانان را به سمت‌وسوی ورزش سوق دهیم و به معنای واقعی شعار جامعه‌ای عاری از اعتیاد را معنا ببخشیم.

ضربه سنگین پتروشیمی لردگان به شیلات‌داران منطقه‌/ چرا پتروشیمی زیر بار آلودگی رودخانه نمی‌رود؟
دنبال کنید

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه بخشی از اعتبارات ۲۰۰ میلیاردریالی در اختیار خود را برای کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی اختصاص می‌دهد، اضافه کرد: انتظار از مسئولان ورزشی خلخال تأمین امکانات ورزشی موردنیاز روستاهای محروم برای بهره‌مندی جوانان روستایی از امکانات ورزشی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi