شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات در سفر ریاست جمهور به لرستان برای احیای قنات‌ها در دورود و ازنا، در نظر گرفته شده است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات در سفر ریاست جمهور به لرستان برای احیای قنات‌ها در دورود و ازنا، در نظر گرفته شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82872
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

۱۰ میلیارد تومان  اعتبار از محل اعتبارات در سفر ریاست جمهور به لرستان برای احیای قنات‌ها در دورود و ازنا، در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  احیای قنات‌ها در شهرستان دورود و ازنا، گفت: برای احیای قنات‌ها در شهرستان دورود و ازنا تلاش زیادی شده است.

وی با بیان اینکه قریب به ۵۰ کیلومتر طول قنات‌های این دو شهرستان است، افزود: پیگیریم قنات‌های  دورود و ازنا به ویژه بخش چاپلق در شهرستان ازنا را احیا کنیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: از محل اعتبارات در سفر ریاست جمهور به لرستان، ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده اما هنوز تخصیص داده نشده است.

وی افزود: از این ده میلیارد تومان شش میلیارد برای ازنا و چهار میلیارد دورود در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با بنیاد برکت و علوی جهت دریافت وام برای افرادی که تمایل دارند با استفاده از تسهیلات قنوات را احیا کنند رایزنی صورت گرفته است، گفت: احیای قنوات این دو شهرستان کار بسیار بزرگی است.

گودرزی با بیان اینکه با احیای قنوات  سنت دیرینه و آبرسانی سالم و پایدار انجام خواهد شد، بیان کرد: از طریق احیای قنوات بخشی از کمبود آب برای شرب و کشت دیم منطقه تامین خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi