جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آمار بالای غرق شدگان در استخرهای غیررسمی استان یزد/ راه‌اندازی استخر شهرهای زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به آمار بالای غرق شدگان در استخرهای غیررسمی استان یزد، گفت: استخر شهرهای زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82857
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

آمار بالای غرق شدگان در استخرهای غیررسمی استان یزد/ راه‌اندازی استخر شهرهای زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار  رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در دیدار مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با وی، گفت: یزدی‌ها آب ندارند ولی شناگران خوبی دارند و در مسابقات واترپلو و شنا و حتی ورزش‌های ساحلی مثل فوتبال ساحلی رتبه‌های خوبی در کشور کسب کرده‌اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تعداد غرق شدگان ما در استخرهای غیررسمی بسیار بالاست و با توجه به کمبود استخرهای ورزشی استانداردی که در استان وجود دارد، جوانان و نوجوانان در استخرهای غیر استاندارد اقدام به شنا می‌کنند که متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی را در پی داشته است.

دیدار رئیس فدراسیون غریق نجات و غواصی با دکتر جوکار

وی با بیان اینکه آزادسازی سواحل یک کار بسیار خوب بود، افزود: این سواحل در اختیار عده‌ای بود که به‌سادگی امکان آزادسازی آن وجود نداشت ولی این دولت با عزمی راسخ این کار را عملیاتی کرد و امیدواریم برای امن‌سازی آن نیز برنامه‌ریزی شود تا از ورود بی‌برنامه مردم به سواحل و بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای تعیین مکان‌های تحت نظارت با حضور نجات غریق از اولویت‌های مناطق ساحلی است.

جوکار با اشاره به لزوم آموزش نجات غریق، گفت: هرچند که هم‌اکنون در استان یزد مربیان غریق نجات باتجربه‌ای داریم ولی بازهم ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه داریم که جای کار دارد هیئت غریق نجات استان باید نگاه ویژه‌ای به این ظرفیت‌های موجود داشته باشد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرهای زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک استخرهایی راه‌اندازی خواهند کرد که به ظرفیت‌های استان اضافه خواهد شد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi