جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افزایش ظرفیت ارسالی گازهای مشعل نفت گچساران به پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس

به گزارش کرونا از گچساران، مهرداد کاهکش در نشست با مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: نقش اصلی و کلیدی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در تأمین گاز که خوراک اصلی  پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس می باشد مهم و اساسی است.  وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82803
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

افزایش ظرفیت ارسالی گازهای مشعل نفت گچساران به پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس

به گزارش کرونا از گچساران، مهرداد کاهکش در نشست با مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: نقش اصلی و کلیدی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در تأمین گاز که خوراک اصلی  پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس می باشد مهم و اساسی است.

 وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تأمین مقدار ۷۰۰ میلیون فوت مکعب از خوراک پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، نقشی ویژه در زنجیره تولید و خلق ثروت برای کشور دارد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: همکاری سازنده ای بین مجتمع های پالایشگاهی ۹۰۰ و ۱۲۰۰ برای تأمین خوراک پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس با هدف توسعه پایدار برقرار است.

کاهکش عنوات کرد: با توجه به فصل پیش رو این همکاری بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر و به منظور افزایش این ظرفیت و تأمین خوراک بیشتر برای پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در تلاش است تا ظرفیت گاز ارسالی در آینده نزدیک افزایش یابد.

نشست مدیرعامل نفت و گاز گچساران و مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس که به منظور تعامل هر چه بیشتر در گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi