جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مناطق نفت خیز بازوی اصلی وزارت نفت/ صنعت نفت گچساران نماد خودباوری

 جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه های نفت و تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد. به گزارش کرونا از گچساران علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نشست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82717
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

مناطق نفت خیز بازوی اصلی وزارت نفت/ صنعت نفت گچساران نماد خودباوری

 جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه های نفت و تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش کرونا از گچساران علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نشست ضمن گرامیداشت هفته وحدت،، اظهارکرد: افزایش صادرات و فروش نفت نشان از دیپلماسی فعال وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران است. 

وی بیان کرد:خوشحالم که در جمع شما کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هستم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به ویژگی های این شرکت در گچساران اظهار کرد: گستردگی شرکت نفت گچساران در پهنه ۴ استان کشور نشان از نقش ویژه نفت این شهرستان در مناطق نفت خیز جنوب است.

دانشی عنوان کرد: صنعت نفت گچساران همیشه نماد خودباوری بوده و با توجه به خصوصیات این شرکت می توان با یک  برنامه ریزی خوب نوید خوبی را برای سالهای آینده داد.

وی گفت: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری باید کمیته ای در این خصوص در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تشکیل شود، مناطق نفت‌خیز جنوب نیز با تمام توان پای کار بوده و انتظار این است دانشگاه های گچساران نیز به میدان عمل ورودکنند تا بتوانیم در راستای حمایت از ظرفیت داخلی و دانش بنیان کارهای بزرگی انجام دهیم.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: تجربه تلخ گذشته نباید تکرار شود و در دولت انقلابی سیزدهم چیزی به نام ما نمی توانیم نداریم.

دانشی بیان کرد: متاسفانه در گذشته تمام مشکلات را به بیرون گره زده بودند و می گفتند ما نمی توانیم اما در دولت انقلابی با روحیه جهادی با شعار ما می توانیم پای کار هستیم و در این میدان نیز باید از ظرفیت تمام کشور در راستای حمایت از سازندگان داخلی واجرایی کردن بیانات و دغدغه های مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

شجاعت و شفافیت ستودنی دکتر محمد در استعفاء
دنبال کنید

وی افزود: در دوران دفاع مقدس و شرایط سخت آن روز به دنیا ثابت کردیم که ما می توانیم و امروز نیز با تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از شرکت های دانش بنیان کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته و مناطق نفت خیز جنوب نیز با حمایت های نهاد ریاست جمهوری، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تمام قدرت پای کار هستند و هیچ گاه منتظر بیرون نیستیم و نگاهمان به داخل است.

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به دیبلماسی فعال و پیش رو وزیر نفت و مدبرعامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص افزایش تولید و صادرات نفت اظهار کرد: مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان بازوی اصلی وزارت نفت در راستای منافع کشور و دولت انقلابی سیزدهم حرکت می کند.

دانشی با اشاره به نقش ویژه منابع انسانی در صنعت نفت ادامه داد: سالها در منابع انسانی و ساختار دچار مشکل بودیم اما خوشبختانه نگاه دولت با حمایت های وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شاهد اقدامات خوبی که تا کنون صورت گرفته هستیم.

وی اضافه کرد: به دنبال خرید ناوگان ترابری سبک هستیم و مجوز آن در دست اقدام است و بازسازی ناوگان سنگین و خرید آن در حال انجام است. 

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب خاطرنشان کرد: جای تأسف است که بیمارستان نفت گچساران پس از سالها که از کلنگ زنی آن میگذرد هنوز به اتمام نرسیده است و پیگیری جدی آن را در دستور کار گذاشتیم.

دانشی به حوزه مسوولیت های اجتماعی نفت اشاره کرد و گفت: هر چند مدیریت مسؤولیت های اجتماعی در تهران است اما با توجه به صحبت هایی که با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران داشته ام با جلسه و تشکیل کارگروه با ایده پردازان و صاحب نظران منطقه کارگروهی تشکیل شود و نیازهای منطقه در راستای کمک به اشتغال شهرهای همجوار نفتی بررسی و پیشنهاد می شود با توجه به ظرفیت منطقه می توان مسؤولیت های اجتماعی نفت در صنایع پایین دست کشاورزی و دامی اقدام نماید.

رتبه برتر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در کشور/فعالیت 1000 دانش آموز پیشتاز خبرنگار در استان
دنبال کنید

مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز اظهار کرد: تحقق بیش از صد در صدی در نفت گچساران با یک اراده جهادی و ملی در بین کارکنان صنعت نفت گچساران صورت گرفته است.

 کاهکش با اشاره به ویژگی خاص  شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان و کم برخوردار بودن شهرهای همجوار تاسیسات نفت در منطقه گفت: انتظار ویژه این است که در راستای مسوولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای صورت بگیرد.

مدیرعامل نفت گچساران افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای ساختار سازمانی توسط منابع انسانی در صنعت نفت این شهرستان صورت گرفت و شاهد برطرف شدن مشکلات ۳۸۰ نفر نیروی انسانی نفت گچساران بودیم که از طرف خانواده های این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

کاهکش بیان کرد: با توجه به ۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خطوط لوله صنعت نفت گچساران و صعب العبور بودن منطقه و از سوی دیگر خدمات دهی در راستای مسوولیت های اجتماعی نیاز ویژه به ناوگان ترابری به روز در این شرکت را داریم.

وی به بیمارستان نفت گچساران اشاره کرد و افزود: بیمارستان فعلی شرایط نامطلوبی دارد و از کلنگ زنی بیمارستان جدید نفت گچساران هم سال ها زمان می گذرد، اما هنوز جای کار دارد که امیدواریم با حمایتهای مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب هر چه سریعتر راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: لزوم پیگیری جهت ادامه و تکمیل پروژه تعریض و توسعه جاده اصلی مسیر گچساران- بی بی حکیمه و تسریع در تکمیل ساختمان اداره مرکزی، اختصاص نیروهای سازمانی برای تاسیسات جدید را درخواست می کنیم.

مناطق نفت خیز بازوی اصلی وزارت نفت/ صنعت نفت گچساران نماد خودباوری 3

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi