شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گامی برای خانه دار شدن مددجدیان نهادهای حمایتی در باشت به همت امام‌جمعه

به گزارش کرونا از گچساران حجت ‌الاسلام اُمید گنجه‌ای در حاشیه نشست با مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان در گفتگو با خبرنگار فارس درگچساران اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه و خانه دار شدن آنها این دیدار انجام شده است.  وی بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82699
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

گامی برای خانه دار شدن مددجدیان نهادهای حمایتی در باشت به همت امام‌جمعه

به گزارش کرونا از گچساران حجت ‌الاسلام اُمید گنجه‌ای در حاشیه نشست با مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان در گفتگو با خبرنگار فارس درگچساران اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه و خانه دار شدن آنها این دیدار انجام شده است.

 وی بیان کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که بنیاد مستضعفان با کمیته امداد و بهزیستی دارد اگر در شهرستانی زمین بنیاد مستضعفان موجود باشد و تحت پوشش های نهاد های حمایتی و مستضعفین و فقرا زمینی برای احداث مسکن نداشته باشند، این زمین از سوی بنیاد در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 امام جمعه باشت تصریح کرد: این اقدام در راستای ساخت خانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی انجام می شود. حجت الاسلام گنجه ای عنوان کرد: با اجرای این طرح دولت نیز وام مورد نیاز پرداخت جهت احداث مسکن را در اختیار این مددجویان قرار خواهد داد.

 وی گفت: در همین راستا حدود یک هکتار از زمینهای بنیاد مستضعفان در باشت به این امر اختصاص داده شد.

 امام جمعه باشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال بستن تفاهم نامه با حضور مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای این اقدام هستیم تا این زمین در اختیار نهادهای حمایتی درباشت قرار داده شود.

 حجت الاسلام گنجه ای بیان کرد: در حال حاضر این یک هکتار در نظر گرفته شده به صورت اولویت در اختیار مددجویانی که فرزندان بیشتر داشته و دارای مشکل هستند، ایثارگرانی که تاکنون نتوانستند خانه دار شوند (در صورت امکان) قرار خواهد گرفت.

«شب فرهنگی ایران» میزبان دانشمندان جهان اسلام در اصفهان
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

گامی برای خانه دار شدن مددجدیان نهادهای حمایتی در باشت به همت امام‌جمعه 4

گامی برای خانه دار شدن مددجدیان نهادهای حمایتی در باشت به همت امام‌جمعه 5

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi