جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح سؤال از وزرای دادگستری و اطلاعات بابت دروغ‌گویی‌ها در غائله اخیر/ نماینده مجلس: دروغگویان در اغتشاشات شریک جرمند

سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی کرونا ، درباره لزوم پاسخ به دروغ‌گویی‌های اخیر درباره نوع برخوردها اظهار کرد: بنده در این باره یک سوال از وزیر اطلاعات مطرح کردم. در این سوال گفتم که یک اتفاقی در کشور رخ داده و پیش از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82600
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

طرح سؤال از وزرای دادگستری و اطلاعات بابت دروغ‌گویی‌ها در غائله اخیر/ نماینده مجلس: دروغگویان در اغتشاشات شریک جرمند

سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی کرونا ، درباره لزوم پاسخ به دروغ‌گویی‌های اخیر درباره نوع برخوردها اظهار کرد: بنده در این باره یک سوال از وزیر اطلاعات مطرح کردم. در این سوال گفتم که یک اتفاقی در کشور رخ داده و پیش از اینکه محقق شود که موضوع چه بوده است، برخی آقایان به نحوی که گویا منتظر آن بودند و وارد میدان شدند. به نظر بنده این افراد در این اغتشاشات و خسارت‌هایی که به جان و مال مردم وارد شد و تعدادی هم به شهادت رسیدند، مقصر و شریک هستند.

وی افزود: این آقایان به قدری با سیاست آشنایی داشتند که قضایایی که می توانست التهابات را در کشور افزایش بدهد، پیش از اینکه اثبات شود نباید درباره آن به صورت قاطعانه اظهار نظر نکنند. باید نهادهایی مانند قوه قضائیه و پس از آن نهادهای امنیتی طبق قانون با این افراد برخورد کرده و از آن‌ها سوال کنند. چرا که این افراد شریک جرم هستند. 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: من درباره موضوعات مذکور از وزرای اطلاعات و دادگستری سوال کردم و آن را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنم. دروغگویان در غائله اخیر شریک جرم هستند و حتماً باید مجازات شوند. چرا که ممکن است در موارد و اخبار بعدی نیز چنین اعمالی را تکرار کنند. 

وی ادامه داد: یک موقع آمریکا، اسرائیل، سلطنت‌طلب و تجزیه‌طلب دست به انتشار دروغ  می‌زنند، نمی‌توان به آن‌ها ایراد گرفت. چرا که این جزو وظایف سازمانی آن‌ها بوده و هدفشان نابودی کشورمان است. اما، برخی افرادی که پیش از این از پلکان این نظام بالا رفته‌اند و وزیر، وکیل و یا رئیس جمهور بودند با بی‌انصافی دست به انتشار دروغ و سخنان ناپخته دست می‌زنند. 

۷۰ درصد از منابع آبی عشایر کهگیلویه و بویراحمد کم آب شد
دنبال کنید

خاتمی گفت: بعید است افرادی که پیش از این در کشور مسئول بودند اغفال شده باشند و کاملاً عمدی موضع گرفتند. اگر با این افراد برخورد نشود ظلم به افرادی است که در این مدت تحت فشار بودند، تلفات دادند و یا دچار خسارت‌های مالی و جانی شدند. چرا که باید یک نفر جواب آن‌ها را بدهد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi