سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دختر ایلامی نشان برنز نوجوانان آسیا را در رشته پرتاب وزنه کسب کرد

به گزارش کرونا شهاب شهبازی اظهار داشت: الهه علیزاده دختر نوجوان و شایسته ایلامی در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در ماده پرتاب وزنه رشته دو و میدانی مقام سوم آسیا و مدال برنز را کسب کرد. وی افزود: این ورزشکار نوجوان دختر ایلامی در این دوره از مسابقات دو و میدانی که به میزبانی کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۹

کرونا :

دختر ایلامی نشان برنز نوجوانان آسیا را در رشته پرتاب وزنه کسب کرد

به گزارش کرونا شهاب شهبازی اظهار داشت: الهه علیزاده دختر نوجوان و شایسته ایلامی در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در ماده پرتاب وزنه رشته دو و میدانی مقام سوم آسیا و مدال برنز را کسب کرد.

وی افزود: این ورزشکار نوجوان دختر ایلامی در این دوره از مسابقات دو و میدانی که به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود در رشته پرتاب وزنه ضمن شکست رکورد ملی توانست مدال برنز را کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: این بانوی نوجوان ایلامی با پرتاب وزنه به طول ۱۴.۹۲ متر توانست مقام سوم قهرمانی نوجوانان آسیا را کسب کند.

شهبازی با اشاره به اینکه علیزاده در چندین دوره از مسابقات کشوری مدال طلای مسابقات ملی را در رشته پرتاب وزنه کسب کرده است، یادآور شد: این ورزشکار نوجوان ۱۷ ساله ایلامی به مدت سه سال سابقه فعالیت در رشته پرتاب وزنه را دارد.

وی با بیان اینکه خانم سلیمانی مربی ایلامی مربیگری علیزاده را برعهده دارد، گفت: تمام آمادگی برای حضور در مسابقات از نظر فنی از ظرفیت بومی و مربیان ایلام استفاده شده است.

مراسم استقبال از این قهرمان نوجوان ایلامی با حضور ورزشکاران مسولان و اقشار مختلف مردم در هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

گفتنی است در این دوره از مسابقات شرکت کننده های کره جنوبی و چین تایپه در رشته پرتاب وزنه مقام های اول و دوم را کسب کردند.

پنجمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ مهر ماه به میزبانی کویت با حضور ۳۰ کشور آسیایی برگزار شد. تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با ترکیب ۲۵ ورزشکار شامل ۱۰ دختر و ۱۵ پسر برای حضور در این مسابقات عازم کویت شده است.

آشنا: یک هفته صبر کنید
دنبال کنید

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi