پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۱روستا با مشارکت خیّر آبرسان در استان زنجان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار کرونا؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آیین بهره برداری از ۳۹ طرح آبرسانی روستایی که با مشارکت خیّر آبرسان، حاج اکبر ابراهیمی برگزار شد، گفت: ۴۱ روستای دیگر نیز با مشارکت پدر آبرسانی ایران در استان زنجان از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد. علیرضا جزء

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82560
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار کرونا؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آیین بهره برداری از ۳۹ طرح آبرسانی روستایی که با مشارکت خیّر آبرسان، حاج اکبر ابراهیمی برگزار شد، گفت: ۴۱ روستای دیگر نیز با مشارکت پدر آبرسانی ایران در استان زنجان از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: برای بهره برداری از ۳۹ طرح آبرسانی روستایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت آبفا هزینه شده و ۵۱ کیلومتر لوله به همراه دو باب مخزن ذخیره نیز از سوی خیّر تامین شده است.

وی افزود: این طرح ها شامل اجرای طرح تامین آب، خط انتقال، شبکه توزیع و احداث مخزن ذخیره آب می شود که با بهره برداری از آن ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی در استان زنجان از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: طی اجرای این طرح ها، ۲ باب مخزن با حجم ذخیره سازی ۴۰ هزار لیتر در روستاهای ونونان و ملّا پیری وارد مدار بهره برداری شده است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: در اجرای این ۳۹ طرح آبرسانی، اهالی روستاهای هدف نیز بالغ بر ۳۵ هزار نفر ساعت با شرکت آب و فاضلاب مشارکت داشتند.

انتهای پیام

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi