سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ دستگاه ام آر آی برای بیمارستان هشتگرد/ پیگر رفع مشکلات بهداشت و درمان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده یک دستگاه ام آر آی برای بیمارستان هشتگرد اخذ شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82554
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

اخذ دستگاه ام آر آی برای بیمارستان هشتگرد/ پیگر رفع مشکلات بهداشت و درمان  ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده یک دستگاه ام آر آی برای بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهر هشتگرد اخذ شد و در حال حاضر نیز نصب و راه اندازی شده است که اعتبار این دستگاه حدود ۷۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: متاسفانه کمبود تخت بیمارستانی در بیمارستان های حوزه انتخابیه مشهود است و الان در شهر هشتگرد چنین موضوعی ملموس است همچنین در طالقان و چهارباغ هم مشکل تخت بیمارستانی وجود دارد که باید وزارت بهداشت در این رابطه اقدام اساسی انجام دهد.

نماینده مردم  ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: مراکز درمانی شهر مهستان، گلسار و … که بایستی ارتقایابند خوشبختانه به صورت شبانه روزی فعال هستند و باید برای رفع کمبود پزشک در این شهرها توجه خاصی شود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: همه تلاش خود را در این ۲ سال اخیر برای حل مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان های  ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان انجام دادم و خوشبختانه تا حدودی مثبت بوده است که امیدوارم با پیگیری های بیشتری که انجام می شود شاهد تحول در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان ها باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi