جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری ویژه برنامه مهر سینمای کهگیلویه و بویراحمد/تقاضای مدیرکل ارشاد از سازمان سینمایی

به گزارش کرونا از یاسوج با حضور هنرمندان سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور قادر آشنا معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ویژه برنامه مهر سینمای استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این آیین امین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82486
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

برگزاری ویژه برنامه مهر سینمای کهگیلویه و بویراحمد/تقاضای مدیرکل ارشاد از سازمان سینمایی

به گزارش کرونا از یاسوج با حضور هنرمندان سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور قادر آشنا معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ویژه برنامه مهر سینمای استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه سینما از سرآمدان سینمای کشور هستند اظهار کرد: موید آن حضور ۲ اثر از سینمای استان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره فیلم فجر بود.

وی گفت: باید زمینه مناسب جهت رشد سینمای استان فراهم شود و انتظار داریم که سازمان سینمایی این سینمای پویا و هنرمندان استان را بیشتر دریابد.

درخشان در ادامه با اشاره به این که استان کهگیلویه و بویراحمد هنرمندان توانمندی در همه عرصه‌های هنری دارد یادآور شد: همه توان خود را برای ایجاد زیرساخت‌ها در استان به کار می‌گیریم و و ارتباط خود را با هنرمندان در راستای خرد جمعی جهت رفع مشکلات بیشتر می‌کنیم.

هاشمی‌مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم به عنوان مهمان ویژه این برنامه اظهار کرد: استان ما در زمینه هنر استعدادهای نابی دارد که باید از ظرفیت آن‌ها جهت توسعه استان بیشتر استفاده کرد.

این مسئول ادامه داد: هنرمندان ما باید در موضوعات اجتماعی بیشتر نقش آفرینی کنند چرا که مشکلات و آسیب‌های زیادی اعم از خودسوزی، طلاق و اعتیاد در استان داریم و با زبان هنر می‌توان بر این آسیب‌ها فائق آمد.

انتهای پیام/

روزی روزگاری خبرنگاری، سپری شد
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi