پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات آموزش و پرورش از زبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ ۷۰۰ مدرسه نیازمند تعمیرات اساسی هستند

به گزارش کرونا از سی‌سخت، سید علی احمدزاده در آیین افتتاح مدارس در شهر زلزله ‌زده سی‌سخت که با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس و نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: این استان در آینده ۱۱ شهرستان خواهد داشت که مشکلات زیادی در حوزه آموزش و پرورش خواهد داشت. استاندار کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82370
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

به گزارش کرونا از سی‌سخت، سید علی احمدزاده در آیین افتتاح مدارس در شهر زلزله ‌زده سی‌سخت که با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس و نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: این استان در آینده ۱۱ شهرستان خواهد داشت که مشکلات زیادی در حوزه آموزش و پرورش خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زلزله سی‌سخت مشکلات زیادی ایجاد کرد و باعث خسارت به مراکز تجاری و خرابی مراکز آموزشی شد، افزود: البته در حوزه مسکن شهری و روستایی اقدامات خوبی انجام گرفت و کار در مرحله پایانی است.

وی ادامه داد: هر چند در حوزه مسکن مشکلات حل شده اما در حوزه سرمایه‌گذاری بخش‌های کشاورزی و آبزی پروری متحمل خسارت شدند که از دولت می‌خواهیم در این بخش‌ها ورود کرده و به استان کمک کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات در حوزه آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: متاسفانه ۴ استخر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان از سال ۹۹ و ۸ سالن ورزشی با ۵۰ میلیارد تومان از سال ۹۰ تاکنون رها شده‌اند.

احمدزاده بیان کرد: ۷۶۶ مدرسه کلنگی در استان نیازمند بازسازی است، ۲۳۳ مدرسه نیازمند سرویس بهداشتی و ۲۶۰ مدرسه به محوطه‌سازی نیاز دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۷۰۰ مدرسه نیاز به تعمیرات اساسی دارد، گفت: ۳۰۰ مدرسه در انشعابات دچار مشکل هستند، ضمن اینکه برای بازسازی و بهسازی مدارس به ۳۴۴ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi