شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیری به پاس زحمات نیروی جان بر کف انتظامی/ امنیتی که پلیس برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم کرد

به گزارش کرونا از یاسوج، به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین این اداره کل  با حضور در فرماندهی انتظامی استان از سردار مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی تجلیل کردند. حسنعلی عزت خواه در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82338
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

تقدیری به پاس زحمات نیروی جان بر کف انتظامی/ امنیتی که پلیس برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم کرد

به گزارش کرونا از یاسوج، به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین این اداره کل  با حضور در فرماندهی انتظامی استان از سردار مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی تجلیل کردند.

حسنعلی عزت خواه در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای امنیت گفت: نظم وامنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه خدوم نیروی انتظامی است که این هفته بهانه‌ای است تا به صورت نمادین از زحمات مجدانه و شبانه‌روزی شما در برقراری امنیت تشکر نماییم.

 

وی با بیان اینکه مجموعه آموزش وپرورش یار و یاور پلیس و درخدمت پلیس خواهد بود و به آن می بالیم گفت:لباس نیروی انتظامی امنیت آور است و ما مدیون خدمات نیروی انتظامی هستیم که جهت ایجاد نظم و امنیت مجاهدانه تلاش می‌کنند.

تقدیری به پاس زحمات نیروی جان بر کف انتظامی/ امنیتی که پلیس برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم کرد 5

 

وی گفت: همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جامعه در سایه امنیت به وجود می آید و اگر همکاری و تعامل نیروی انتظامی نبود قطعا شاهد نظم وامنیت و ایجاد مشکلات ترافیکی و آرامش خاطر برای معلم و دانش آموز نبودیم. 

 فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از همکاری و تعامل خوب آموزش وپرورش با مجموعه نیروی انتظامی گفت: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌های بشری و جایگاه ویژه ای در جوامع دارد و اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت هیچ فعالیت بشری نمی تواند تحقق پیدا کند.

در ادامه سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مظهر عزت و اقتدار ملی است گفت: در همه جوامع امنیت اولویت است و امروز در اقصی نقاط کشور و در مرزها پلیس از امنیت مردم از جان و دل محافظت خواهد کرد.

تصمیم‌گیری برای کارخانه آرد و نشاسته یاسوج؛ جلسه‌ای تکراری یا تدبیری برای فرار از رکود؟
دنبال کنید

وی افزود: ما به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانیم که در همه صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلابی تا حد دادن آبرو و جان در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم‌.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: نیروی انتظامی حافظ و ضامن نظم و امنیت وحفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

تقدیری به پاس زحمات نیروی جان بر کف انتظامی/ امنیتی که پلیس برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم کرد 6

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی آمریکا وایادی استکبار امروز در جهان تحقیر شده است گفت: دشمنان نظام با تحقیر های متوالی نظام اسلامی مواجه شده اند و امروز سعی دارند اقتدار و امنیت ایران عزیز را زیر سوال ببرند که با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت بصیر ایران  این نقشه همچون دیگر نقشه های آنان خنثی شد و امروز امنیت در سراسر کشور برقرار است.

سردار مصطفایی گفت:دشمن امروز به جنگ تمام عیار نرم و اقدامات مذبوحانه روی آورده است که در حوادث اخیر با بهره برداری از مرگ دختر جوان و موج سواری در این زمینه  بررسی ها نشان از سازمان یافتگی این گروها دارد که با لطف خدا  وحضور مردم امروز همه تجمعات واعتشاشات جمع شده است.  

در پایان این دیدار صمیمی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم و تعامل با آموزش وپرورش با اهداء لوح سپاس از فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

تقدیری به پاس زحمات نیروی جان بر کف انتظامی/ امنیتی که پلیس برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم کرد 7

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi