شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهیدعباس تیموری: به قرآن و میهن وفادار باشید

به گزارش کرونا از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد. می‌خواهیم هر روز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82329
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

شهیدعباس تیموری: به قرآن و میهن وفادار باشید

به گزارش کرونا از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۳۰۷۵/تبرک لحظاتمان با شهیدعباس تیموری

بسم الله الرحمن الرحیم

پدر و مادر عزیزم سلام عرض می‌کنم از اینکه در جبهه‌های حق علیه باطل هستم لازم دانستم وصیت‌نامه خود را بنویسم و از شما طلب بخشش نمایم امیدوارم که مرا حلال کنید و از خداوند بزرگ تقاضا دارم تا شهادتم را قبول کند.

من برای از جانب خداوند نزد شما بودم و شما هم در پروردن من نهایت دقت را به خرج دادید اکنون وقت آن رسیده است که از امتحان حق‌تعالی سرافراز بیرون آیید و این امانتی را که پرورش داده بودید به صاحب اصلی‌اش برگردانید پدر و مادر مرگ حق است و همه می‌میرند جز ذات پاک احدیت.

پدر برزگوارم از روزی که پا به دنیا نهادم تا به امروز که خودم را شناخته‌ام در آغوش باز و پرمحبت شما نمو کرده‌ام و خیلی خوب به خاطر دارم که رنج‌ها و زحماتی را در مورد من متحمل شده‌اید پدرجان از تو می خواهم  اگر خبر شهادتم به من رسید گریه نکنی که دشمنان اسلام شاد شوند، از تو می‌خواهم که اولین سنگ مزارم را تو بگذاری.

نائب رئیس شورای ارتباطات و اطلاع رسانی شهرداری تهران منصوب شد
دنبال کنید

تو ای مادر عزیز از همه زحماتی که به پای من کشیدی تقاضای عفو دارم و امیدوارم در روز قیامت که همه و همه برای حساب و کتاب در بارگاه خداوند حاضر می‌شوند تو هم یکی از افتخارات این باشی که شهیدپرورانده‌ای.

خواهران و برادرانم عزیزم مرا ببخشید نتوانستم برادری خوب برای شما باشم، خواهرانم حضرت زینب(س) را روز عاشورا به یاد آورید تا مرگ من باعث ناراحتی شما نشود، برادرانم لباس زیبای رزم که بر تن من است را بپوشید و به نحو احسن به قرآن و میهن خود وفادار باشید.

از  تمام فامیلها و اشنایان و دوستان و همسایه‌ها طلب حلالیت دارم.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi