شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی ایلام: کم ترین وقوع جرم را در بین استان های کشور ایلام در اختیار دارد

به گزارش کرونا، سردار دلاور القاصی مهر روز پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام، با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: در هفته فراجا از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه امید است بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به آحاد مردم در این هفته علاوه بر خدماتی که در طول سال داریم، ارائه شود. وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82309
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۵۱

کرونا :

فرمانده انتظامی ایلام: کم ترین وقوع جرم را در بین استان های کشور ایلام در اختیار دارد

به گزارش کرونا، سردار دلاور القاصی مهر روز پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام، با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: در هفته فراجا از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه امید است بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به آحاد مردم در این هفته علاوه بر خدماتی که در طول سال داریم، ارائه شود.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی به عنوان یک نهاد خدمتگزار، اصلی ترین رسالت و مسولیتش، مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت است، گفت: پلیس در راستای خدمت بی منت تا پای جان به منظور حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و در خدمت مردم و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه آنچه که مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی فرمودند و ابراز رضایت کردند برای ما مایه افتخار و مباهات بزرگی است، افزود: یکی از مصادیق پلیس خدمتگزار مشارکت آحاد مردم و تعامل آنان با پلیس در راستای ایجاد امنیت پایدار است و پلیس با همدلی و تعامل با مردم و دستگاه‌های مختلف در حوزه وظایف محوله و ایجاد امنیت پایدار موفق بوده است.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه استان ایلام یکی از امن ترین استان‌ها و کم‌ترین وقوع جرم را در بین استان‌های کشور را دارد، افزود: همکاران ما در ایام اربعین حسینی به عنوان خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) بیش از یک ماه در مهران و نقاط مختلف استان مستقر بودند و به فرموده مقام معظم رهبری یک از معظم ترین اربعین‌ها در طول سال‌های گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از سه میلیون نفر از زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد کرده‌اند که کار عظیم و بزرگی بوده است، افزود: استاندار ایلام در ایام اربعین حسینی حضور میدانی و جهادی داشتند و با تدابیر ایشان توانستیم اربعین حسینی در سال جاری به بهترین نحو برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در اربعین امسال ۲۲ درصد میزان تصادفات فوتی جاده‌ای نسبت با سال ۹۸ کاهش یافته است، ابراز کرد: میانگین تعلل زوار اربعین حسینی در زمان برگشت از زیارت عتبات عالیات در مرز مهران و پایانه برکت حدود نیم ساعت بوده است و بیش از ۶ هزار و ۸۵۰ فقره گذرنامه در ایام اربعین حسینی صادر شده است.

سردار القاصی مهر گفت: در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در شش ماه ابتدای سال جاری، تعداد ۱۳ هزار پرونده تشکیل شده که از این میزان ۸ هزار پرونده به مراکز مشاوره فراجا ارجاع شده و از این میزان نیز ۶ هزار پرونده با تلاش همکاران ما منجر به صلح و سازش شده است.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi