شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز هفته دفاع مقدس با شعار ما مقاوم هستیم/ فضای افسار گسیخته مجازی مانع کار رسانه نشود

به گزارش کرونا از گچساران امیر حمزه محقق زاده در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در آستانه ورود هفته دفاع مقدس هستیم،مناسبت های مختلفی در دهه آخر ماه صفر پیش رو داریم. وی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی دو شقه اصلی نظام حکومت مداران و مردم در کنار هم هستند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82151
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

آغاز هفته دفاع مقدس با شعار ما مقاوم هستیم/ فضای افسار گسیخته مجازی مانع کار رسانه نشود

به گزارش کرونا از گچساران امیر حمزه محقق زاده در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در آستانه ورود هفته دفاع مقدس هستیم،مناسبت های مختلفی در دهه آخر ماه صفر پیش رو داریم.

وی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی دو شقه اصلی نظام حکومت مداران و مردم در کنار هم هستند و هر کدام وظیفه خود را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: هم مسئولین و هم مردم و رسانه نیز پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند،چه خوب است حقوق عامه در این میان برای نشر اخبار بخصوص در استان ما که طایفی و عشیره ای است رعایت شود.

محقق زاده عنوان کرد: در کنار هم باید ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم، در نشر اخبار در حوادثی که در سطح جامعه رخ می دهد مردم دریافت کننده و مسئولان پاسخ دهنده هستند و شما که رابط بین مردم و مسئولان هستید باید به وظیفه خود عمل کنید.

وی افزود: دوری از جناح بندی و طوایف گرایی باید رعایت شود رساته ها باید نشر منصفانه را سر لوحه کار خود قرار دهید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: این روزها شاهد رویداد حوادث در جامعه هستید، همه به خوبی به سر چشمه این حوادث واقفید و قبل از اینکه قاضی حکمی کند رسانه های معاند در بیرون از کشور دست به کار شده و این اتفاقات معرضانه را رقم زدند.

محقق زاده اضافه کرد: مردم نیاز به تبیین و آگاهی و دانستن دارند و این رسانه ها هستند که می توانند وظایف خود را به خوبی ایفا کنند.

رئیس جدید بیمه سلامت گچساران معرفی شد
دنبال کنید

وی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تاکیدات بسیاری فرمودند در همین حوادث خود را بهتر نشان می دهد شما رسانه ها می توانید به خوبی این را انجام دهید فضای افسار گسیخته فضای مجازی نباید مانع از انجام کار شما شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: باید به عنوان رابطین مردم و مسئولان که می توانید نقش خوبی را ایفا کنید به این موضوع اهمیت دهید،یکی از محورها نشر و انتقال خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

محقق زاده ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی را با کشورهای خلیج فارس که بر نفت خوابیدند که تمام صنایع خود را وارد می کنند نباید مقایسه کرد، ایران اسلامی به دانش های پیشرفته و چشمگیرروبرو شده و آنها رابه دست توانمند داخلی خود انجام داده است.

وی گفت: ایران جزو سه کشور اول پهباد در دنیا است مملکتی که در ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی با دشمنان خود جنگید در حال حاضر مدرن ترین پهپادها را می سازد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اضافه کرد: مملکتی که با همه تحریم ها در مقابل مستکبران با عزت ایستاد و پیشرفت کرد، دشمنان در حال اجرای نقشه های شوم علیه آن هستند،در ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور را داریم، این تروریست ها چگونه شعار آزاری سر می دهند، در صورتی که در کشورهای آنها خبری از آزادی نیست.

محقق زاده تصریح کرد: باید تا دندان مسلح شوید در مقابل مسلحان دنیا بایستید، باید بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذاریم ، این تبیین ها است که می تواند برای مردم روشنگری کرد، برای مقابله با مملکتی با این اهداف بسیار خوب دشمنان نقشه های بسباری می کشند.

جایگاه دفن زباله بزرگترین چالش پیش روی شورای شهر دیشموک است
دنبال کنید

وی افزود: در هفته گذشته دو شهید نیرو انتظامی را تقدیم ایران اسلامی کردیم، دشمنان با سطح وسیعی در حال مسموم کردن ذهن مردم هستند تا مردم را علیه حکومت بشورانند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال” ما مقاوم هستیم” بوده است.

محقق زاده عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوام برنامه و بیش از ۱۵۰ برنامه را در سطح گچساران در پایگاه های مقاومت برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: این برنامه ها شامل فضا سازی مناسبتی با مشارکت مجموعه ادارات و واحدهای دانش آموزی و پایگاه مقاومت،همایش تجلیل از پیشکسوتان که برگزار شد، در اولین روز از این هفته صبحگاه مشترک و غبار روبی گلزار شهدا را برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی،نواختن زنگ مهر در دو مدرسه،برپایی نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس،برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی،برپایی میز خدمت با کمک ادارات در روز جمعه و برگزاری اردوهای جهادی و اعزام ۲۰ گروه پزشکی به مناطق محروم برای ارائه خدمات،اعزام تیم های پزشکی گچساران به ۴ محله آسیب پذیر و توزیع لوازم التحریر به صورت خودجوش بین نیازمندان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi