جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، توحید رجائی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در چاروسا اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تحقق این مهم، همت جمعی را می‌طلبد. فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا تصریح کرد: شهدای عزیز و رزمندگان دلاور ایران اسلامی در ایام‌‌الله هفته دفاع مقدس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82145
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، توحید رجائی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در چاروسا اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تحقق این مهم، همت جمعی را می‌طلبد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا تصریح کرد: شهدای عزیز و رزمندگان دلاور ایران اسلامی در ایام‌‌الله هفته دفاع مقدس با تاسی از مکتب حسینی توانستند بر مصائب و مشکلات فائق آمده و سربلند میدان باشند.

وی افزود: جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس و با طلایه داری که داشتند عظمت بزرگی را رقم زدند و هدف مشخص است که حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و خودباوری است.

رجائی با اعلام بیش از ۲۰ ویژه برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در چاروسا خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار دسته های رزمی ذوالفقار، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست های روشنگری و بصیرتی بسیجیان، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و دیدار بسیجیان با امام جمعه و مسئولین منطقه از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا یادواره ها را بهترین فرصت برای یاد و زنده نگه داشتن مسیر شهدا دانست و تاکید کرد: یادواره ۹ شهید شهر قلعه رئیسی، توزیع بسته معیشتی، اردوی جهادی، مسابقات ورزشی،  زیارت عاشورا و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

وی بیان کرد: امیدوارم امسال با همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌ها، عملکرد خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم و شرمنده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این هفته نشویم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi