جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توصیه امام جمعه یاسوج به خانواده‌ها/حسینی: نگذارید بچه‌ها در میدان دشمن بازی کنند

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع نیروهای مسلح این استان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در شرایطی جنگ را بر ما تحمیل کردند که کشور ما انقلابی نو پا کرده بود و شرایط سختی داشتیم در کشور با مشکلات عدیده مواجه بودیم انقلاب هنوز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82136
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

توصیه امام جمعه یاسوج به خانواده‌ها/حسینی: نگذارید بچه‌ها در میدان دشمن بازی کنند

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع نیروهای مسلح این استان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در شرایطی جنگ را بر ما تحمیل کردند که کشور ما انقلابی نو پا کرده بود و شرایط سختی داشتیم در کشور با مشکلات عدیده مواجه بودیم انقلاب هنوز تثبیت نشده بود نیروهای نظامی به هم ریخته بودند و سپاه هنوز انسجام نیافته بود و ارتش نیز در شرایط ویژه قرار داشت.

وی گفت: دشمن پی برده بود که می تواند ضربات سنگینی به نظام در این دوره وارد کند و هدف تجزیه و سقوط نظام جمهوری اسلامی بود.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: صدام ابزار استعمار و استکبار بود چرا که هر ملتی بخواهد مستقل زندگی کند و آزاد باشد باید در مقابل جبهه استکبار سر فرود آورد لذا صدام را حمایت کردند.

وی در ادامه با ذکر این سوال که در نهایت صدام کجا رفت یادآور شد: ملت ایران امروز در چه نقطه ای از جهان قرار دارد؟ دشمنان این ملت کجا هستند؟ صدام در خاک دفن شد و بوش‌ها رفتند اما انقلاب ما ایستاد و امروز شاهدیم انقلاب اسلامی در همه جهان نفوذ کرده و با اقتدار ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه امروز نگاه همه ملت های مظلوم جهان به سمت ایران است گفت: علیرغم توطئه‌های دشمنان روز به روز بر اقتدار این کشور افزوده می شود علیرغم همه فشارها های سیاسی و اقتصادی ملت ایران و کشور و انقلاب به حرکت شتابنده خود برای رسیدن به اهداف عالی ادامه می‌دهد.

اعزام ۶۰ زائر اولی بهمئی با همکاری بنیاد احسان
دنبال کنید

حسینی یادآور شد: در جنگ رودررو با آمریکا بارها مقابل هم قرار گرفته ایم وقتی پایگاه عین الاسد مورد هدف موشک های سپاه قرار گرفت جهان در بهت و حیرت فرو رفت چرا که هیچ کشوری به صورت رسمی اعلام جنگ با آمریکا را تاکنون نکرده بود.

این استاد حوزه های علمیه یادآور شد: به طور رسمی پهباد آنها مورد هدف قرار گرفت و همه دنیا دیدند که ایران اولین کشوری است که به صورت رو در رو با آمریکا می‌جنگد.

وی در ادامه با بیان اینکه در هر شرایطی پیروزمندانه از گردنه های سخت عبور کردیم یادآور شد: امروز ظرفیت بسیار بالایی داریم و جهان گیر و فراگیر شده ایم و ملت‌های آزاده به ما نگاه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید جوانان ما در میدان دشمن و استکبار گرفتار نشوند و در این میدان بازی نکنند یادآور شد: اسرائیل و آمریکا در مقابل جریان مقاومت عددی نیستند چرا که روزشمار پایان آغاز شده و از اریکه قدرت به پایین آمده‌اند امروز می بینیم که آمریکا در همه جا لگدمال شده اگر منافقین و فتنه گران به آنها امید دارند باید بدانند که اینها دیگر تمام شده‌اند.

وی افزود: آنهایی که حرکت ضد دینی و ضد انقلابی انجام می دهند نیز تمام خواهند شد باید مراقب باشیم جهان ملک خداست و باید حرکتی انجام دهیم که خداوند از ما راضی باشد باید فرزندان خود را درست تربیت کنیم حجاب قانون خداست برداشتن روسری یعنی با خدا مقابله کنیم.

حسینی با بیان اینکه زور کسی به خدا نخواهد رسید گفت: انسانهای زیادی آمدند فرعون‌ها چنگیزها و هیتلرها و بعضی از آنها ادعای خدایی کردند اما سرنگون شدند.

زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته شد+فیلم و تصاویر
دنبال کنید

وی یادآور شد: باید در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم تا سعادت دنیا و آخرت نصیب ما شود باید بدانیم که فتنه‌گران عددی نیستند وقتی حرکت آنها را می‌بینیم بی‌گمان دلمان به حال آنها می سوزد چرا باید پلیس محافظ امنیت ما مورد هدف قرار گیرد در صورتی که اگر نیروی انتظامی نباشد امنیتی در کشور نخواهیم داشت.

حسینی تصریح کرد: از برخی افراد تعجب می کنیم بعضی از آنها بچه و جاهل هستند خانواده‌ها باید اینها را متوجه کنند که وارد بازی دشمن نشوند برای یک ملت متمدن سر زدن رفتارهای عصر حجری زیبنده نیست.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi